استاندار همدان گفت: 'حسین مردادی' شهردار منتخب اعضای شورای شهر همدان پس از تایید صلاحیت به وزارت کشور معرفی می شود.
کد خبر: ۵۰۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 07 October 2017

استاندار همدان گفت: 'حسین مردادی' شهردار منتخب اعضای شورای شهر همدان پس از تایید صلاحیت به وزارت کشور معرفی می شود.

به گزارش ایرنا؛ محمدناصر نیکبخت در حاشیه ملاقات عمومی با مردم افزود: هیچ شناختی از شهردار منتخب ندارم اگر ایشان از مراحل استعلامی و بررسی ها به خوبی عبور کند به وزارت کشور معرفی می شود.

وی در خصوص ابقای خود به مسئولیت استانداری همدان نیز گفت: قرار بود جابجایی های استانداران در کشور در برخی استان ها اتفاق بیفتد که برای گرفتن مسئولیت سه استان معرفی شدم اما وزیر کشور موافقت نکردند.

وی با بیان اینکه دستور این بود که در استان همدان ابقا شوم و افتخار ادامه خدمت گذاری در این استان را داشته باشم ادامه داد: وزیر کشور تاکید داشتند که در همدان کار را ادامه دهم.
استاندار همدان همچنین با اشاره به ملاقات مردمی نیز گفت: بیشترین مشکلات مردم در زمینه منابع طبیعی، شهرداری و بانکها بود که هدف رفع مشکلات و باز کردن گره از کار مردم بوده است.

نیکبخت گفت: برخی از مشکلات در این نشست برطرف شد و مصوب شد برخی از مشکلات نیز توسط بازرسی استانداری پیگیری شود.

در پایان این نشست مقرر شد حداقل هر ماه یک نشست ملاقات عمومی در زمان مشخصی برگزار شود.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان سه شنبه شب در صحن شورای اسلامی شهر همدان، حسین مرادی با کسب 11 رای قاطع به عنوان شهردار جدید شهر همدان برگزیده شد.

شهردار جدید همدان پیشتر شهردار سابق مناطق 22 و چهار تهران و مدیرکل فعلی امور مناطق شهرداری تهران است و از بین چهار گزینه نهایی شهرداری همدان توانست اعتماد تمامی اعضای شورای اسلامی شهر همدان برای کسب کرسی شهرداری را جلب کند.

به گزارش ایرنا، حسین مرادی 42 ساله و متولد اصفهان است و در سوابق وی شهرداری مناطق 22 و چهار تهران به چشم می خورد و 12 سال در سمت های رئیس اداره نظارت، مشاور معاون شهرسازی، معاون حوزه معاونت شهرسازی و معماری و قائم مقام منطقه 22 تهران دیده می شود.

شورای اسلامی شهر همدان در 2 ماه گذشته از بیش از 40 گزینه شهرداری برنامه دریافت کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار