شهرستان نهاوند درحالی‌که سومین شهرستان استان همدان ازنظر وسعت وجمعیت است متأسفانه هیچ امکانات ورزشی برای جامعه کارگری خود ندارد واین موضوع باعث اعتراض کارگران شهرستان شده است.
کد خبر: ۵۰۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲ 05 October 2017
شهرستان نهاوند درحالی‌که سومین شهرستان استان همدان ازنظر وسعت و جمعیت است متأسفانه هیچ امکانات ورزشی برای جامعه کارگری خود ندارد و این امر باعث اعتراض کارگران شهرستان شده است.

به گزارشتابناک همدان از نهاوند؛ مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی استان در این خصوص بیان کرد: متأسفانه شهرستان نهاوند فاقد امکانات ورزشی مانند سالن و زمین چمن برای کار گران است و کارگران در نهاوند با مشکل امکانات اولیه برای ورزش روبرو هستند. 

احمد توصیفیان گفت: ما آماده هستیم درصورتی‌که زمین و جای مناسبی مسئولین شهرستان در اختیار ما بگزارند تا یک مجموعه استاندارد و زیبا را در شهرستان نهاوند برای ورزش کارگران منطقه بسازیم فقط نیازمند یک زمین در نهاوند هستیم که اگر شهرداری یا مسئولین شهر این مکان را در اختیار ما بگزارد حتماً ورزشگاه کارگران را در نهاوند خواهیم ساخت. 

توصیفیان در خصوص ورزش کارگران اظهار داشت: ورزش برای کارگران و خانواده‌هایشان از دغدغه‌های من است حتی یاسر نصرتی که هم ورزشی و اصالتاً نهاوندی است مأمور کرده‌ام تا درنهاوند مسئولین را برای گرفتن زمینی مناسب در شهرستان برای ساختن مجموعه ورزشی کارگران نهاوند راضی کند که هنوز مسئولین نتوانسته‌اند مکان مناسبی از این‌همه زمین در سطح شهرستان در اختیار ما بگذارند تا ما هم بودجه ساختان را در ردیف اعتبارات خود بگزاریم. 

احمد توصیفیان در پایان گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر مسؤولین شهرستان خصوصاً نماینده نهاوند با درایت خود زمینی را برای احداث ورزشگاه کارگران در اختیار ما بگزارند.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لیلا بحیرایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
میترا قیاسی
ناشناس
|
Italy
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
خانم قیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار