پورمختار با اشاره به اینکه مانع دیگر بر سر راه استاندار همدان حرکت لاکپشتی برخی مدیران اجرایی در استان است تصریح کرد: مدیران اجرایی باید انقلابی بوده و بتوانند سریع و با شجاعت تصمیم‌گیری کنند.
کد خبر: ۵۰۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 28 September 2017
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه در برخی حوزه‌های مدیریتی همدان نیازمند انتصاب مدیران جهادی و شایسته هستیم، گفت:استاندار همدان از هیچ‌گونه تلاشی برای همدان دریغ نداشته است.

به گزارش تسنیم؛ محمدعلی پورمختار با اشاره به اینکه اراده همراهی و همکاری با نمایندگان برای پیشبرد اهداف وجود داشته است اظهار داشت: اما موانعی بر سر راه استاندار فعلی قرار دارد که در مسیر استانداران قبلی نیز وجود داشته است.

وی تأکید کرد: تا فرهنگ غلط ناشی از نگاه منفی به سرمایه گذار در استان همدان و نحوه پذیرش سرمایه گذار تغییر نکند قوی ترین استانداران هم به همدان بیایند نمی‌توانند کاری را از پیش ببرد.

نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه استاندار همدان از هیچ‌گونه تلاشی برای همدان دریغ نداشته است، اظهار داشت: عملکرد استاندار تابعی از برنامه‌ها و عملکرد دولت است و مسیر این دو از هم جدا نیست.

پورمختار با اشاره به اینکه مانع دیگر بر سر راه استاندار همدان حرکت لاکپشتی برخی مدیران اجرایی در استان است تصریح کرد: مدیران اجرایی باید انقلابی بوده و بتوانند سریع و با شجاعت تصمیم‌گیری کنند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس افزود: بارها شاهد دستور قوی نیکبخت استاندار همدان در جلسات متعدد بوده‌ام ولی این دستورات به بهانه‌های مختلف در بدنه اجرایی به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه در برخی حوزه‌های مدیریتی همدان نیازمند انتصاب مدیران جهادی و شایسته هستیم عنوان کرد: برخی از مدیران بومی استان از استاندار غیر بومی همدان بسیار عقب تر هستند و این موارد واقعیات تلخی هست که در جامعه وجود دارد.

پورمختار اظهار داشت: نیاز است تا تغییرات جدی در حوزه مدیران و جابه جایی آنها انجام شود تا همراهی با استاندار همدان افزایش یابد و توسعه استان را رقم زند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به اینکه اکنون رویکرد دولت تنها بر جابه جایی استانداران است نه ورود نفرات جدید گفت: در جلسه‌ای که نمایندگان همدان حضور داشتند عنوان کردند که در حال حاضر نیکبخت بهترین گزینه برای همدان است چرا که با مسائل استان نیز آشنایی دارد و ورود نفر جدید به صلاح استان نخواهد بود.

پورمختار با اشاره به انتظاراتی که از استاندار وجود دارد عنوان کرد: همدان به لحاظ گردشگری در چند سال گذشته مغفول مانده و این نقطه ضعف دولت در کشور است که شامل استان همدان نیز می‌شود چرا که همدان با بیشترین ظرفیت در حوزه گردشگری کمترین استفاده را دارد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم تا استاندار در این حوزه مدیرانی را منصوب کند تا در بخش گردشگری توانمند باشند و قوی عمل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار