اقدام ابتکاری تابناک کهگیلویه و بویراحمد
تابناک کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی ابتکاری ، پل ارتباطی میان شهروندان لنده ای با گزینه های تصدی پست شهرداری این شهر شده و از طریق فضای مجازی سئوالات شهروندان و پاسخ های نامزد های پست شهرداری را در قالب خبری ارائه می دهد..
کد خبر: ۴۹۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 25 September 2017
پس از گذشت چندین ماه از انتخابات شوراها و در پی آن برگزاری مراسم تحلیف ، اولین اقدام شوراها در شهرها انتخاب شهردار است که در بسیاری از شهرهای استان این اقدام انجام شده و برخی شهرها هم تاکنون این اقدام را به سرانجام نرسانده و در حال رایزنی و بررسی ها هستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمداز لنده در اقدامی جالب و کم سابقه گزینه های مطرح شده ازسوی پنج منتخب پنجمین دوره شورا برای تصدی شهرداری این شهر پاسخگویی سوالات شهروندان درفضای مجازی شدند.
دراین پرسش و پاسخ از شش گزینه مطرح شده چهارگزینه آقایان محمدظاهرآخش،علی افتخاری، باقر امینی مهر،کرامت دوستی شرکت کردند و به سوالاتی از بخش های مختلف پاسخ دادند.

آنچه درزیر آورده شده است به ترتیب سوالات مطرح شده و پاسخ آنان از سوی این افراد است که مخاطبان گرامی می توانند با کلیک بر روی لینک زیر تصویر سئوال و جواب های مربوط به هر یک از گزینه ها را ببینند.


 
پاسخ گزینه های شهرداری لنده به سئوالات شهروندان / محمدظاهر آخش: تحصیل کرده عمران و مسلط به زبان انگلیسی هستم/ مقالات مختلفی در خصوص تحولات شهرسازی مطالعه کرده ام / احداث جاده سلامت پیشنهاد من بوده است 
 محمدظاهر آخش: تحصیل کرده عمران و مسلط به زبان انگلیسی هستم/ مقالات مختلفی در خصوص تحولات شهرسازی مطالعه کرده ام / احداث جاده سلامت پیشنهاد من بوده است.(کلیک کنید)

پاسخ گزینه های شهرداری لنده به سئوالات شهروندان / 
کرامت دوستی  :تلاش میکنم با همکاری شورا مصوبه ای غیر قانونی صورت نگیرد/بحث درامد شهرداری مهم است چون این ظرفیت در شهرستان ما وجود ندارد باید از طریق درامدهای دولتی وارتباطات کشوری وسهم خواهی استانی از نفت وغیره حل شود.(کلیک کنید)
 
پاسخ گزینه های شهرداری لنده به سئوالات شهروندان / 
 
 باقرامینی مهر: چند بار گفته ام ، اگر بخواهندبرای مسائل قومی سیاسی نسبت به بنده رای دهید امینی را انتخاب نکنید/ برای کمک به شهر حاضرم دست هر کسی از هر جناحی را بفشارم.(کلیک کنید)
 
پاسخ گزینه های شهرداری لنده به سئوالات شهروندان / 
 
علی افتخاری:  پیش شرط اولیه برای رعایت قوانین ومقررات ،آگاهی به قوانین هست / شهرداری سازمانیست که بخشی از بودجه آن ازطریق هبه ازطرف سازمانها وشرکتها و دستگاههایی که امکانات رادارند تامین میشود.(کلیک کنید)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار