استاندار جدید آذربایجان‌شرقی اولویت‌های کاری خود را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۹۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶ 24 September 2017
مجید خدابخش در گفت‌وگویی با فارس  اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری شعار امسال را در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال نامگذاری کرده و اولویت اصلی دولت دوازدهم نیز در همین خصوص خواهد بود از این رو به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی عمل و اجرای شعار سال را در اولویت اصلی کاری خود قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه توسعه همه جانبه با محوریت توسعه اشتغال‌زایی برنامه اصلی برای استان آذربایجان‌شرقی است، ادامه داد: قطعاً رسیدگی به  مسائل دیگر از جمله مباحث فرهنگی، اجتماعی مخصوصاً با توان و ظرفیت بسیار بالای نیروی انسانی در استان نیز از دیگر برنامه‌های اولویت دار خواهد بود تا با همت و تلاش تبریز و استان را به جایگاه اصلی خود از نظر اولین‌ها برسانیم.

استاندار آذربایجان شرقی به دو برنامه دیگر خود که در روزهای آتی مطرح خواهد کرد اشاره کرد و گفت: البته دو موضوع احیای دریاچه ارومیه و تبریز ۲۰۱۸ که فرصت کمی برای آن باقی مانده است از دیگر برنامه‌های اصلی بنده در استان خواهد بود که با تلاش دستگاه‌های اجرایی با موفقیت صورت خواهد یافت.

وی در ادامه این گفت‌وگو ب با اشاره به اینکه در جلسه امروز هیات دولت مباحث رسیدگی به پروژه‌هایی از قبیل اتوبان تبریز-مرند، بازرگان و تبریز- اهر استفاده از ظرفیت‌های معدنی، ظرفیت نیروگاهی، ظرفیت گردشگری، کشاورزی، دانش بنیان و مساله توسعه متوازن در استان اشاره کرده‌ام، گفت: استان آذربایجان‌شرقی از جمله استان‌های بسیار حساس و مهم و دارای پتانسیل بسیار زیادی برای پیشرفت از نظر تکنولوژی و تجهیزات و رونق اقتصادی بوده که به صورت همدل برای پیشرفت استان پیش خواهیم رفت.

خدابخش تهیه و تدوین سند تدبیر و توسعه در استان را یک اقدام بسیار شایسته دانست و تصریح کرد: به امید خدا تا آخر مهرماه تمام اطلاعات این سند به روز شده و با هماهنگی بین نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه در استان و تمام دستگاه‌های اجرایی به اجرا در خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان آذربایجان شرقی دعاگویی مسوولان استانی برای پیشرفت استان باشند و خود را در کنار مسوولان ببینند و ما نیز همیشه در کنار مردم خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :