فرمانده سپاه عاشور مطرح کرد
فارس:فرمانده سپاه عاشورابا بیان اینکه امروز جامعه استان با برخی چالش‌هایی روبه‌رو است، گفت: متأسفانه ناهنجاری‌های آشکار در ویترین فروشگاه‌ها مخصوصاً فروش لباس زنانه و اختلاط مردان و زنان در برخی مجالس عروسی در تالارهای شهر به وجود آمده است.
کد خبر: ۴۹۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 24 September 2017
سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در نشست ستاد امربه‌ معروف و نهی از منکر استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت:هدف کلان برنامه‌های ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر، همگانی شدن دعوت به خیر به عبارتی امر به‌ معروف و نهی از منکر با تکیه‌ بر آموزه‌های قرآن،سیره معصومان (ع) و اندیشه‌های امام راحل و حضرت امام حاضر همچنین تحقق اصل هشتم قانون اساسی است.

وی افزود: همچنین اهداف راهبردی در ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر، گسترش،ترویج و تعمیق فرهنگ امر به‌ معروف و نهی از منکر،ارتقای کارآمدی نظام اجرایی امر به‌ معروف و نهی از منکر و حمایت و ارتقای شأن و منزلت آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مشابه ستاد استانی امر به‌ معروف و نهی از منکر، در 19 شهرستان نیز ستاد دایر بوده و براساس قانون درجه‌بندی‌ شده و اقدامات متعددی در ستاد انجام‌ شده که بیش از 15 مورد نوشته‌ شده است، ادامه داد: مجموعه ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر با کم‌ترین امکانات و بدون داشتن توقعی زحمات گسترده‌ای متحمل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه شدیداً در معرض تهاجمات فرهنگی دشمن قرار گرفته‌ایم و میزان  فعالیت‌ها در مقابل میزان هجمه و گستردگی حملات دشمن کفایت نمی‌کند.

کریمیان بیان کرد: بحث گفتمان‌سازی امر به‌ معروف و نهی از منکر در خط مقدم است، اگر این مسئله را به یک گفتمان عمومی تبدیل کنیم هزاران سرباز امر به‌ معروف و ناهی از منکر در استان فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: صرف پرداختن به کارهای ستادی و تصویب مصوبات هرچند کار مثبتی بوده اما ما را به اهداف نمی‌رساند،چرا که به یک انقلاب بزرگ درونی در عمل و در نظر در ستاد نیازمندیم و باید با روحیه جهادی وارد این کار شویم و همه احساس مسؤولیت کنند.

فرمانده سپاه عاشورا بابیان اینکه امروز جامعه استان با برخی چالش‌هایی روبه‌رو است، گفت:  متأسفانه ناهنجاری‌های آشکار در ویترین فروشگاه‌ها مخصوصاً فروش لباس زنانه و اختلاط مردان و زنان در برخی مجالس عروسی در تالارهای شهر به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: همچنین ناهنجاری در ویلاهای اطراف شهر مشاهده‌ شده که البته به یک اپیدمی تبدیل‌شده و زمین‌های کشاورزی را به ویلا تبدیل می‌کنند و این امر علاوه بر وارد کردن آسیب‌های جدی به بحث اقتصاد مقاومتی موجب بروز ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی بیشتر در این مناطق روی می‌شود.

سردار کریمیان خاطرنشان کرد: همچنین نگرانی از بروز برخی مشکلات در خوابگاه‌های دانشجویی مخصوصاً در خارج از دانشگاه و بروز ناهنجاری در برخی مجتمع‌های تجاری جدید مخصوصاً از سوی فروشندگان و تبدیل ویترین های عرضه لباس به ویترین خانم‌های بزک‌کرده ازجمله چالش‌های پیش روی استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار