مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز گفت : بیش از 30 هزارنفر در بازارچه های دائمی، فصلی و میدان مرکزی شهر شیراز اشتغال دارند
کد خبر: ۴۹۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 24 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا: شهرام منصوری یكشنبه2 مهر هدف از ایجاد بازارچه‌های دائمی، فصلی و میدان مركزی را کنترل قیمت، ایجاد درآمدپایدار، اشتغالزایی و خدمات دهی مناسب به شهروندان دانست.
او گفت: با ایجاد این بازارچه‌ها در محلات مختلفعلاوه بر دسترسی آسان، عرضه مستقیم محصولات و کاهش تقاضای سفر به مرکز شهر می‌توانبر عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در سبد خانواده‌ها نظارت کرد.
منصوری با بیان اینكه در یک سال گذشته 18 بازارچهمحلی عرضه کالا ایجاد شده است، گفت: تعداد این بازارچه‌ها كه به عرضه مستقیممحصولات كشاورزی، پروتئینی و لبنیاتی اشتغال دارند، هم اینك به 34 باب رسیده است.
وی در خصوص نحوه قیمت گذاری اجناس عرضه شده دراین بازارچه‌ها نیز گفت: قیمت‌ها از طریق میدان مرکزی به صورت هفتگی اخذ و با کمترینمیزان سود محاسبه به غرفه داران اعلام می‌شود.
منصوری گفت: قیمت‌های اعلامی از طریق مانیتورهاینصب شده در بازارچه‌ها در معرض دید شهروندان قرار دارد و این امكان برای افرادوجود دارد كه ا زطریق مانیتورینگ و ترازوهای شاخص تعبیه شده، شخصا به‌عنوان ناظربر عملكرد غرفه‌داران نظارت كنند.
به گفته این مقام مسئول نظارت بر بازارچه‌های میوه و تره بار مداوم بوده و ناظرین سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری شیراز دنبال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار