هم‌زمان با آغاز مدارس طرح «مهر حسینی» را با همکاری آموزش و پرورش در سطح خراسان رضوی اجرا کردیم.
کد خبر: ۴۹۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 24 September 2017

به گزارش تابناک : رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شهرداری مشهد در آستانه شروع ماه محرم، اقداماتی را انجام داده که از جمله آن می‌توان به نصب پرچم‌های عزای حسینی در 290 نقطه از سطح شهر مشهد اشاره کرد.

احسان اصولی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی با موضوع ارائه گزارش در خصوص برنامه‌های ماه محرم شهرداری مشهد، اظهار کرد: در راستای اینکه شهر مشهد آماده عزاداری برای امام حسین(ع) شود آیین‌نامه‌ای در نظر گرفته شده که براساس آن صراحتا گفته شده بر روی بیلبوردهایی که در اختیار بخش خصوصی است نوار عزا نصب شود.

وی عنوان کرد: وضعیت نصب پرده‌های عزا در گذشته به شکل پراکنده و نامنظم بوده است که امسال آن‌ها را ساماندهی کردیم و پرچم‌های عزای حسینی در 290 نقطه از سطح شهر مشهد در قالب 330 سازه آماده و نصب شده است؛ در جلسه‌ای که با شورای هیئت‌های مذهبی داشتیم به توافق رسیدیم و قرار بر این شد آن‌ها نیز کمک کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: برنامه هیئت‌های مذهبی به صورت رایگان در روزنامه شهرآرا به چاپ می‌رسد همچنین به هیئت‌های مذهبی کمک هزینه 30 درصدی برای چاپ بنر ارائه می‌شود.

اصولی با اشاره به اینکه پخش آگهی‌های مذهبی از دیگر اقدامات در این حوزه است، خاطرنشان کرد: هم‌زمان با آغاز مدارس طرح «مهر حسینی» را با همکاری آموزش و پرورش در سطح خراسان رضوی اجرا کردیم. 







منبع : شهردارآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار