رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران، گفت: تعداد سهمیه استان تهران در این طرح 7 هزار و 500 نفر است که تاکنون نزدیک50 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۴۹۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 24 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "مجید طهرانیان" با حضور در بازدید از یازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی اظهار کرد: مدیران مراکز کوثر شهرداری هم می توانند در این سامانه ثبت نام کرده و افراد جویای کاری که در سامانه نام نویسی کرده اند را جذب کنند.
 
وی با اشاره به شرایط ویژه دولت برای تشویق کارفرمایان به اجرای این طرح گفت: اگر بعد از دوره کارآموزی،افراد آموزش دیده، بخواهند در این مراکز فعال شوند، دولت حق بیمه و یک سوم حداقل حقوق وزارت کار را پرداخت خواهد کرد.
 
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران با اشاره به وجود هفت مرکز آموزشی برای بانوان در تهران، اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف این مراکز، آموزش بانوان با اولویت سرپرست خانوار است که در همین راستا، امسال نزدیک به 200 هزار نفر ساعت تعهد آموزش در حوزه زنان سرپرست داریم.
 
وی برگزاری نمایشگاه زنان و تولید ملی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: کیفیت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه زنان و تولید ملی خوب است و برندهای خوبی نیز حضور دارند.
 
طهرانیان با بیان اینکه یکی از تعهداتی که از طرف دولت برای ما پیش بینی می شود بحث توانمندسازی زنان است،اظهار داشت: هر فردی که وارد بازار کار می شود اقتصاد را تقویت می کند و قطعاً وقتی بتوانند توانمند بشوند و اقتصاد خود و خانواده را اداره بکنند امنیت روانی در جامعه ایجاد می شود.
 
وی با اشاره به اجرای طرح کارورزی توسط دولت برای دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه، بیان کرد: تعداد سهمیه استان تهران در این طرح 7 هزار و 500 نفر است که تاکنون نزدیک50 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار