رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌ثباتی در قانون و پیچ‌وخم‌های اداری باعث فرار سرمایه‌گذاران می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 24 September 2017
به گزارش تابناک : عزیز اکبریان در جلسه شورای اداری استان البرز که امروز شنبه یکم مهرماه در استانداری برگزار شد، گفت: استان مدیران پر تلاشی دارد اما لازم است ارزیابی شود تا اگر مدیری ضعیف عمل کرده تقویت و کمک شود.

اکبریان افزود: البرز مشکلات زیادی دارد و در خیلی از حوزه‌های زیرساختی رتبه خوبی ندارد؛ از جمله در آموزش و پرورش، تربیت بدنی و راه،  اما در بهداشت و درمان حرکت خوبی شد و به نُرم کشوری رسیدیم.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مسائل ما بیکاری است، خاطرنشان کرد: البرز چون ظرفیت مهاجرت دارد اگر در دیگر نقاط کشور کسی بیکار شود به کرج می‌آید.

وی به رشد جمعیت  ۳.۴ درصدی این استان، اشاره و اعلام کرد: با وجود  این رشد اما استعداد زیادی در استان داریم  و پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد. اگر بتوانیم زمینه را فراهم کنیم پول و سرمایه می‌آید ولی ما سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهیم و  این واقعیت است. یکی از دلایل این موضوع به مجلس و قوانین باز می‌گردد؛ زیرا ثبات قانون نداریم، دلیل دیگر هم به استان باز می‌گردد که یک نمونه آن جواب استعلام گرفتن و پیچ و خم اداری آن است.

اکبریان با بیان اینکه در البرز نیازی به پول دولت وجود ندارد، گفت: اگر این وضعیت ادامه پیدا کند سرمایه‌داران فرار می‌کنند. مدیران ما پاک هستند ولی در میان کارشناسان کسانی هستند که تا زیرمیزی نگیرند کار انجام نمی‌دهند. نهادهای نظارتی هم طوری برخورد می‌کنند که گویی همه متهم هستند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار