معاون استاندار کرمان گفت: ملانوری به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان معرفی می شود.
کد خبر: ۴۹۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 24 September 2017
حمید ذکاءاسدی عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان اظهار داشت: اعتدال، همراهی و همکاری فرماندار سابق رفسنجان با همه گروه‌های سیاسی در استان مشهود بوده است، امضای یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تفاهمنامه سرمایه‌گذاری، ساماندهی اتباع، طرح احیاگران آبادی و ... در دوره ملانوری قابل تقدیر است.

وی افزود: از ملانوری در سنگر دیگری در استان استفاده می شود و تودیع و معارفه او در مرکز استان توسط استاندار صورت گرفته و به سمت مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان منصوب شده اند و ان شاء الله مثل قبل انجام وظیفه خواهند کرد و از آنجا بهتر می توانند شهرستان رفسنجان را کمک کنند.

ذکاءاسدی ادامه داد: مطمئن باشید در این رابطه رفسنجان و مردمانش ضرر نکرده اند و از آنجا بهتر می توانند کمک حال استاندار و شهرستان رفسنجان باشند به هر حال کسی که خوب کار کرده است باید ترفیع بگیرد و پیشرفت کند و این امر اگر در مورد ملانوری صورت نمی گرفت واقعا ظلم به او بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در خصوص سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان نیز گفت: اسکندری‌نسب نیز تمام سلسه مراتب سازمانی وزارت کشور را گذرانده است و تجارب، اشراف زیادی به کار دارد و تحصیلات او در علوم سیاسی است. در حوزه کاری او، چهار انتخابات باشکوه و سالم و امن را در استان برگزار کنیم و کرمان جزو سه استان نمونه کشور بود.

ذکاءاسدی ادامه داد: با تجربیات و علم و فن و مدیریت جهادی او و هماهنگی و اعتدال مطمئناً این شهرستان به سمت اهداف مقدس در همه امور با موفقیت و بهتر و با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه مشی استان کرمان، اعتدال است، گفت: شعار محوری ما در رابطه با تمام کارها و مسائل سیاسی در استان، ولایتمداری و توسعه است.

معاون استاندار کرمان ادامه داد: همه کسانی که قانون اساسی را قبول دارند و به اصل ولایت‌فقیه معتقدند، به توسعه و عمران و آبادانی استان و پیشرفت کشور فکر می‌کنند برای ما محترم هستند و از همه آنها استفاده می‌شود و فعالیتهای اقتصادی در استان مرهون آرامش سیاسی و اصل و شعاری است که رعایت شده است.

ذکاءاسدی با بیان اینکه استان کرمان توانسته مهر تایید رهبری را در بحث اقتصاد مقاومتی بگیرد، یادآور شد: استان کرمان مفتخر است شهر قلعه‌گنج را به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی به کشور معرفی کرده که مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: استان کرمان ۲۲ معین اقتصادی دارد و با سبک جدید مدیریتی در استان داریم که استاندار می خواهند استان را با فکر و سرمایه مردمی اداره شود و مردم باید خودشان توانمندی اداره معیشت خود را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار