سرهنگ قزوینه گفت: تلاش و سختکوشی پلیس مبارزه با مواد مخدر موجب ناامن شدن استان برای قاچاقچیان و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر شده است.
کد خبر: ۴۹۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 24 September 2017
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: به دنبال اجرای 2 مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان در شهر همدان، 90 معتاد دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ هادی قزوینه افزود: طرح جمع آوری معتادان در 2 مرحله در 48 ساعت گذشته با همکاری یگان ویژه، کلانتریها، سازمانهای مردم نهاد و شهرداری اجرایی شد.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای امنیت اجتماعی و امنیت عمومی با پاکسازی اماکن عمومی از جمله بوستان ها، تفرجگاه ها و نقاط آلوده به مواد مخدر بود.

وی بیان کرد: پیس از دستگیری معتادان متجاهر غربالگری بر روی آنها صورت گرفته و در نهایت به مرکز ماده 15 و 16 برای نگهداری و درمان معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر همدان تاکید کرد: اجازه نمی دهیم اماکن عمومی به مراکزی برای جرائم سازمان یافته تبدیل شوند.

سرهنگ قزوینه افزود: تلاش و سختکوشی پلیس مبارزه با مواد مخدر موجب ناامن شدن استان برای قاچاقچیان و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر شده است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گیرند و هرگونه انتقاد ،تقدیر و تشکر را از طریق سامانه 197 به پلیس اعلام کنند.

مرکز ماده 16 سال 92 در استان همدان با هدف جمع آوری، ساماندهی و درمان معتادان متجاهر راه اندازی شد و در این مرکز معتادان متجاهر و فاقد مکان که با حضور در سطح شهر چهره نازیبایی را به نمایش گذاشته یا با انجام اعمال ناشایست آثار ناخوشایندی در امنیت و آرامش مردم ایجاد می کنند، نگهداری می شوند.

مسئولیت مراکز ماده 16 ترک اعتیاد پیش از این بر عهده ستاد مبارزه با مواد مخدر بود ولی پس از انعقاد تفام نامه 155 میلیارد ریالی بین ستاد مبارزه با مواد مخدر با سازمان بهزیستی مسئولیت این مراکز به سازمان بهزیستی محول شد و در حال حاضر ستاد مبارزه با مواد مخدر تنها نقش سیاستگذاری دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار