مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان جوانان آینده کشور هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند، تصریح کرد: شبهات و سوالات دانش‌آموزان باید پاسخ داده شود.
کد خبر: ۴۹۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 24 September 2017
مديركل تبليغات اسلامي استان همدان از برگزاري گفتمان‌ ديني در 200 مدرسه استان در سال تحصيلي جديد خبر داد.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام علی دشتکی با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس، اظهار کرد: برنامه‌ها با رویکرد جهادی و انقلابی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری 10 عنوان برنامه در راستای تحقق شعار سال، تصریح کرد: برنامه‌ها با محوریت فرهنگ‌سازی، گفتمان‌سازی و مفهوم‌سازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری برنامه‌ها در مساجد، اماکن‌ دینی، محافل عمومی و مدارس، خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال از شاخص‌ترین برنامه‌ها در مدارس خواهد بود.

وی پوشش حداکثری تبلیغی را یکی دیگر از اولویت‌های تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: با تعامل آموزش و پرورش برنامه‌های فرهنگی و قرآنی متنوعی همزمان با شروع سال تحصیلی در مدارس برگزار می‌شود.

دشتکی با اشاره به برگزاری مسابقات و جشنواره‌های قرآنی در مدارس استان، اظهار کرد: 9 جشنواره قرآنی در شهرستان برگزار خواهد شد.

*اعزام امام جماعت به 500 مدرسه استان

وی با اشاره به اعزام امام جماعت به 500مدرسه استان، یادآور شد: هدف از اعزام امام جماعت رساندن پیام‌، احکام و پاسخ به شبهات دانش‌آموزان در راستای توسعه و گسترش اطلاعات جوانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان جوانان آینده کشور هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند، تصریح کرد: شبهات و سوالات دانش‌آموزان باید پاسخ داده شود.

وی توسعه و گسترش برنامه‌های بانوان را یکی دیگر از اولویت‌های تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای برای بانوان به ویژه دختران یکی از برنامه‌ها و اولویت‌ها خواهد بود.

دشتکی اجرای طرح سلامت اجتماعی در سطح استان را یکی از مهم‌ترین‌ برنامه‌های تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: این طرح با 72 برنامه در سطح استان و در دو بخش  عمومی و تخصصی در حال برگزاری است.

*اجرای طرح سلامت اجتماعی در مدارس

وی محور اصلی این طرح را مسجد، مدرسه، محله و خانواده دانست و یادآور شد: با آغاز سال تحصیلی بخش مدارس در طرح سلامت اجتماعی نیز اجرایی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه این طرح در راستای توانمند‌‌سازی و توسعه کارگروهی دانش‌آموزان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دانش‌آموزان و نسل‌های جوان و نوجوان باید از آ‌سیب‌های پیش روی خود آگاه باشند تا بتوانند با آنها مقابله کنند.

وی با اشاره به برگزاری 800 گفتمان دینی ویژه مدارس در سال گذشته، ادامه داد: با توجه با استقبال مدیران و دانش‌آموزان امسال نیز گفتمان‌های دینی در 200 مدرسه استان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار