خزاعی با بیان اینکه امروزه همه کشورهای توسعه‌یافته و یا در حال توسعه آموزش و پرورش را نهادی اساسی برای توسعه کشور می‌دانند،افزود: این کشورها به علت حساسیت فراوان این نهاد،بسیاری از بودجه‌های کشور را به آموزش و پرورش اختصاص می‌دهند.
کد خبر: ۴۹۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 24 September 2017
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: آموزش و پرورش با زیست انسان پیوند خورده است و ضرورت توجه بیشتری دارد.

به گزارش ایکنا، مصطفی خزاعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان صبح امروز در آئین بازگشایی مدارس در هنرستان شهیدان دیباج شهر همدان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مهر اظهار کرد: امروزه بنا بر تغییرات اجتماعی فراوانی که در جامعه رخ داده، آموزش و پرورش یکی از نهادهای اجتماعی موثر در جامعه است و با رشد و توسعه کشور پیوندی ناگسستنی دارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش امروزه از حالت ابتدایی به شکلی پیچیده تبدیل شده است، افزود: تأمین کردن نیروی انسانی توانمند برای حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و ... از جمله مهمترین وظایف و رسالت‌های این ارگان است.

خزاعی با بیان اینکه امروزه همه کشورهای توسعه‌یافته و یا در حال توسعه آموزش و پرورش را نهادی اساسی برای توسعه کشور می‌دانند، افزود: این کشورها به علت حساسیت فراوان این نهاد، بسیاری از بودجه‌های کشور را به آموزش و پرورش اختصاص می‌دهند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش همانند حق حیات است و حق دادنی است، ادامه داد: آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری بلندمدتی است که در سراسر عمر پایدار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان یادآور شد: آموزش و پرورش نهادی پیچیده است بنابراین سرمایه‌گذاری بیشتر نهادهای مختلف را می‌طلبد.

وی با تأکید بر اینکه این نهاد با زیست انسان پیوند خورده است و ضرورت توجه بیشتری دارد، گفت: اولیای دانش‌آموزان نیز برای اجرای بهتر رسالت‌های آموزش و پرورش باید این نهاد را یاری کنند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار