به مناسبت هفته دفاع مقدس
مدیرکل کانون پرورش فکری استان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: طرح "کوچه خاطره‌ها" نیز امسال برای نخستین بار انجام شده و 20اثر گردآوری وتدوین شده است.
کد خبر: ۴۹۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 24 September 2017
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از برگزاری جشنواره استانی هنرهای تجسمی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

به گزارش تسنیم؛ سید محمدرضا جوادی اظهار داشت:  فراخوان این جشنواره از ماه‌ها پیش انجام شده و493اثر از مربیان و اعضای مراکز کانون در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، سفال و عکس برای این جشنواره آتولید شده است.

وی با بیان اینکه از بین 100 اثر تعداد 32 مورد انتخاب و در همایشی از صاحبان آنها تجلیل می‌شود افزود: از این بین و پس از داوری، 100 اثر به دبیرخانه مرکزی ارسال شده که در قالب یک نمایشگاه به معرض دید علاقه مندان گذاشته است.

جوادی اعلام کرد: این نمایشگاه از 30 شهریور تا 20 مهر و همزمان با هفته دفاع مقدس و کودک، صبح و عصر در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری همدان پذیرای علاقه‌مندان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: طرح "کوچه خاطره‌ها" نیز امسال برای نخستین بار انجام شده و 20اثر گردآوری وتدوین شده است.

جوادی عنوان کرد: در این طرح، هر عضو به تحقیق راجع به یکی از شهدا که کوچه‌ای به نام او وجود دارد؛ پرداخته و اطلاعات جمع‌آوری شده را در قالب یک کتاب شامل خاطرات، زندگینامه و عکس آن شهید تدوین کرده که از این افراد در مراسمی تجلیل است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در هفته دفاع مقدس افزود: تولید یک نمایش با موضوع دفاع مقدس و شرکت مربیان کانون، معرفی وقایع جنگ تحمیلی، کتاب‌های دفاع مقدس، دعوت از رزمندگان در مراکز کانون و خاطره‌گویی برای اعضا و برگزاری کارگاه‌های هنری و ادبی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته به شماره می‌رود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار