مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: با توجه اینکه عمر ناوگان اتوبوسرانی از متوسط استاندارد گذشته بازسازی 250 دستگاه اتوبوس در دستور کار قرار گرفته و 100 دستگاه اتوبوس ملکی نیز موجود است که بازسازی آنها نیز پیگیری خواهد شد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۴۹۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹ 24 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین مومنی موحد با بیان اینکه شهرداری قم برای بازسازی اتوبوس‌های درون شهری، امسال برنامه ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده، تصریح کرد: تا کنون جلسات مختلفی با حضور قائم مقام شهردار و مدیران شرکت‌های بخش خصوصی برگزار شده است تا بتوانیم مناقصه لازم را برگزار کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اضافه کرد: با توجه اینکه عمر ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم از متوسط استاندارد گذشته بازسازی 250 دستگاه اتوبوس شهری در دستور کار قرار گرفته و 100 دستگاه اتوبوس ملکی نیز در شهرداری موجود است که بازسازی آنها نیز دنبال می‌شود تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

مومنی موحد با تاکید بر اینکه روند آزادسازی اسناد برخی از اتوبوس‌های سازمان پیگیری می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه این دستگاه‌ها در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد و امکان دارد در شهر استفاده نشود امیدواریم شهرداری برای بازسازی اتوبوس‌های ملکی خود اعتبار ویژه اختصاص داده تا بتواند در صورت نیاز از آنها استفاده کند.

وی از اعلام فراخوان ویژه برای اتوبوس‌های فرسوده یاد کرد و گفت: اکنون اتوبوسی زیر هشت سال فعالیت در شهر قم نداریم؛ برای تامین هزینه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی اصل هزینه تسهیلات بانکی توسط بهره‌بردار و مبلغ سود آن توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

مومنی موحد با بیان اینکه توسعه خطوط ویژه اتوبوس‌ها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: کمیته تخصصی خطوط بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و در نتیجه با تاییدیه کمیته فنی شورای ترافیک خطوط ویژه تعیین می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار