از 100دستگاه وانت واگذار شده به مددجویان کمیته امداد در استان کرمان با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدکشور رونمایی شد.
کد خبر: ۴۹۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 23 September 2017
همزمان با سفر نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به استان کرمان آیین رونمایی از 100 دستگاه وانت زامیاد واگذار شده به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان جیرفت برگزار شد.

در حاشیه این مراسم نوراله زاده ضمن اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای استفاده از مزیت ها و فرصت های موجود در منطقه گفت: متاسفانه تاکنون نتوانستیم به اندازه کافی از ظرفیت‌های منطقه برای توسعه آن استفاده کنیم و تا زمانی که نتوانیم توسعه کسب و کار را شاهد نباشیم توسعه‌ دیگری در منطقه امکان پذیر نمی‌شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به حلقه مفقوده جنوب استان کرمان گفت: برای جنوب استان کرمان شبکه لجستیک را مجددا راه‌اندازی می‌کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه حمل و نقل ریلی در جنوب استان کرمان تصریح کرد: امیدوارم راه‌اندازی شبکه حمل و نقلی در جنوب استان کرمان باعث توسعه منطقه شود.

نوراله‌زاده گفت: امکان صادرات و تجارت محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان به خارج از کشور را با تاکید بر بسته‌بندی سامان‌دهی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حمایت از توسعه کسب و کارهای روستایی از محل صندوق توسعه ملی پرداخت می‌شود، اظهارداشت: این مهم در نیمه دوم سال جاری برای مناطق روستایی استان کرمان محقق شده و جنوب استان کرمان از مزیت‌های بیشتری در این زمینه برخوردار می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار