فرماندار اسدآباد با اشاره به بازگشایی مدارس، عنوان کرد: کاهش مدارس نفت سوز شهرستان از ۶۲ مدرسه به ۵ مدرسه و ارتقاء سطح رتبه بندی آموزش وپرورش شهرستان از رتبه ۱۷ به ۶ اتفاق بسیار مبارکی است که حاصل همدلی و تلاش شبانه روزی نیروهای این نهاد آموزشی است.
کد خبر: ۴۹۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 23 September 2017
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: سیستم گرمایشی ۵ مدرسه در اسدآباد بخاری نفت‌سوز است.

به گزارش مهر، حسین افشاری در شورای اداری شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: باید فرهنگ عمومی شهرستان را به گونه ای ساماندهی کنیم که خروجی این امر هم افزایی، احیای شعائر دینی، توجه به ارزش های انقلاب و انس و الفت بیشتر بین مسئولان و مردم باشد.

وی بااشاره به فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله(ع)، افزود: ادارات در رابطه با سیاهپوش کردن فضا و محیط خارجی اداره خود تلاش و فضای شهر را محرمی کنند.

فرماندار شهرستان اسدآباد درباره هفته دفاع مقدس نیز گفت: ۷۰ برنامه با محوریت سپاه برنامه ریزی شده که این هفته را بسیار باشکوه در شهرستان اداره کنند.

وی بااشاره به بازگشایی مدارس، عنوان کرد: کاهش مدارس نفت سوز شهرستان از ۶۲ مدرسه به ۵ مدرسه و ارتقاء سطح رتبه بندی آموزش وپرورش شهرستان از رتبه ۱۷ به ۶ اتفاق بسیار مبارکی است که حاصل همدلی و تلاش شبانه روزی نیروهای این نهاد آموزشی است.

افشاری عنوان کرد: شهرستان اسدآباد ۶ درصد وسعت استان همدان را به خود اختصاص داده و بااین وجود توجهات خاصی به این شهرستان صورت می گیرد به طوری که در هفته دولت سال جاری ۲۰۱ میلیارد تومان طرح به بهره برداری رسید.

وی به وظایف دانشگاه ها در شهرستان اشاره و عنوان کرد: وظایف اصلی دانشگاه ها کارآفرینی است.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه دوران حرف زدن به پایان رسیده و اکنون وقت عمل است، تاکید کرد: هیچ بهانه ای، از هیچ مدیری برای کم کاری پذیرفته نیست.

وی نظم و امنیت موجود در شهرستان را بسیار عالی قلمداد و تصریح کرد: کاهش جرایم خشن و نبود قتل در شهرستان، اتفاقی نادر بوده که در تاریخ شهرستان بی نظیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار