نیکبخت با بیان اینکه دفاع مقدس مایه افتخار ماست گفت: دفاع مقدس، دفاعی است که از گذشته تا به اکنون وجود داشته و همواره زنده است، دفاعی که با شرایط غیر منصفانه و با وجود پشتیبانی بسیار از دولت عراق توانست در برابر دشمن ایستادگی کند و وجبی از خاک خود را به احدی ندهد.
کد خبر: ۴۹۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 23 September 2017
استاندار همدان گفت: ایران به برکت دفاع مقدس و خون شهدا، رزمندگان،ایثارگران و مردم بیدار، امن ترین کشور جهان است.

به گزارش ایکنا، محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان، جمعه، ۳۱ شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در رژه نیرو‌های مسلح اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از بهترین و درخشان ترین دفاع‌های کشور ایران در برابر تهاجمات دشمن است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نباید به عنوان یک دفاع معمولی در نظر گرفته شود افزود: دفاع مقدس به ما آموخت با پیروی از ولایت و رهبری دلیر و شجاع می‌توان پیروزی کسب کرد، این دفاع ارزشمند به همگان نشان داد که با الهی شدن و توکل به خدا می‌توان به پیروزی رسید.

نیکبخت با بیان اینکه رمز و راز پیروزی را باید در وحدت جستجو کرد اضافه کرد: پیروزی و موفقیت در سایه تجهیزات و تسلیحات نظامی نیست بلکه در گرو وحدت، عزم راسخ، دلاوری و جان برکفی است، وحدت است که انسان‌ها را یگانه می‌کند.

استاندار همدان عنوان کرد: آنچه در میدان دفاع مقدس قابل نمایش است تلاش و ایستادگی مقتدرانه برای رسیدن به یک هدف مقدس است نه تکبر، غرور و خط کشی‌های خاص، صدام به خوبی در توهم خود دیده بود که ایران قابل تسخیر است اما غافل از حضور امام خمینی(ره)، ارتش و مردم در کنار یکدیگر بود.

وی گفت: صدام غافل از آن بود که دلیر مردان ارتش، سپاه، نیرو‌های بسیجی – مردمی و نظامی تحت رهبری امام خمینی(ره) آنچنان از اعتقادات، داشته‌ها و کشور خود دفاع می‌کنند که برای همیشه درتاریخ ماندگار می‌شود.

نیکبخت ابراز کرد: صدام دلگرم به تسلیحات و تجهیزات کشور‌های استکباری بود اما نمی‌دانست که ایمان به هدف و مقدس بودن آن هدف است که پیروزی را برای ملتی به ارمغان می‌آورد حال ما باید دفاع مقدس را جزء سرمایه‌های ارزشمند خود بدانیم و اگر به دنبال توفیقات بیشتر برای کشور خود هستیم باید مراحل مختلف دوران دفاع مقدس را بازبینی کنیم تا به رمز و راز پیروزی خود پی ببریم.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر امروزه ایران در پای میز مذاکرات با کشور‌های دیگر می‌نشیند به دلیل دوران دفاع مقدس و خون شهیدان این دوران است، ایران سرزمین دلاوران است نه تهدید می‌کند و نه تهدید را می‌پذیرد، این کشور پناهگاه مظلومان است.

وی ابراز کرد: ایران به برکت دفاع مقدس و خون شهدا، رزمندگان، ایثارگران و مردم بیدار، امن ترین کشور جهان است که لازم است هموراه قدردان فداکار‌‌ی ها و ایثارگران افتخار آفرین کشور خود باشیم، صلابت و اقتدار ایران به ویژه سخنان رئیس جمهور و منویات مقام معظم رهبری علیه سخنان اهانت آمیز ریاست جمهور دولت امریکا، این سکان دار دیوانه را محکوم کرد.

نیکبخت با بیان اینکه دفاع مقدس مایه افتخار ماست گفت: دفاع مقدس، دفاعی است که از گذشته تا به اکنون وجود داشته و همواره زنده است، دفاعی که با شرایط غیر منصفانه و با وجود پشتیبانی بسیار از دولت عراق توانست در برابر دشمن ایستادگی کند و وجبی از خاک خود را به احدی ندهد.

استاندار همدان اظهار کرد: حضور پرنگ و همه جانبه مردم استان همدان در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و در آن زمان، در جهت پیروزی جنگ و اسکان جنگ زده‌ها نهایت همکاری و همراهی را با ایثارگران و رزمندگان و مردم داشتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار