مدیر ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: درحال حاضر ۵ پروژ نیمه کاره ورزشی در شهرستان نهاوند وجود دارد.
کد خبر: ۴۹۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 23 September 2017
مدیر ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: درحال حاضر ۵ پروژ نیمه کاره ورزشی در شهرستان نهاوند وجود دارد.

به گزارش مهر؛ محرم روزبه گفت : ۵ پروژ نیمه کاره ورزشی در شهرستان نهاوند وجود دارد که با پیگیری های صورت گرفته تامین اعتبار شده اند.

وی باتاکید بر نهادینه کردن ورزش به ویژه ورزش همگانی، آن را برای ارتقاء سرانه سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی ضروری دانست و اضافه کرد: در سال ۹۶ با همکاری هیئت های ورزشی ۱۵ همایش و جشنواره فرهنگی و ورزشی، ۴ میزبانی مسابقات کشوری، ۱۰ میزبانی مسابقات استانی و بیش از ۲۰ دوره آموزشی تئوری و عملی و کارگاه های آموزشی در شهرستان برنامه ریزی و برگزار شده است.

روزبه با اشاره اقدامات حوزه جوانان نیز گفت : این اداره با برگزاری بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی در حوزه جوانان طی سال جاری، برگزاری همایش جشن ازدواج و برگزاری ۲ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان را در دستور کار داشت که در این ستاد بیش از ۲۰ مصوبه صبت شد.

وی تجلیل از ۳۵ جوان نمونه شهرستانی، صدور مجوز ۲ سمن از وزارت ورزش و جوانان در نهاوند را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: ۸ سمن در حال پیگیری برای دریافت مجوز هستند.

محرم روزبه یادآور شد: بزرگترین پشتوانه برای اجرای برنامه عملیاتی ورزش و جوانان شهرستان نهاوند نیروی انسانی توانمند و هیئت های ورزشی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار