فرمانده سپاه ملایر
داود ابراهیمی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۳۸ برنامه در ملایر، بخش‌ها و شهرهای شهرستان از طریق پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 23 September 2017
داود ابراهیمی فرمانده سپاه ملایر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۳۸ برنامه در سطح شهر ملایر،بخش‌ها و شهرهای شهرستان از طریق پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارشتابناک همدان از ملایر: سرهنگ داود ابراهیمی فرماندهی سپاه ملایر در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یکی از مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی ما بوده مجموعه سپاه و بسیج شهرستان در هفته دفاع مقدس تعداد ۱۳۸ برنامه در سطح شهرستان از قبیل سرکشی از خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره ۱۱۰۰ شهید شهرستان، نمایشگاه دفاع مقدس، همایش پیاده‌روی، برنامه حلقه‌های صالحین، شب خاطره با حضور رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، روایتگری درمدارس، نواختن زنگ مقاومت درمدارس، رژه موتورسواری و...برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: فضاسازی در سطح شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس که با هفته امربه‌معروف و نهی از منکر متقارن شده است در دهه اول محرم برگزار می‌شود.

سرهنگ ابراهیمی اظهار امیدواری کرد و گفت: انشالله بتوانیم در دهه اول محرم از این ظرفیت عظیم در راستای معرفی هر چه بیشتر رشادت‌های جوانان این مرزوبوم استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: شهدای ما به سردار شهیدان اقتدا کردند و آن رویه ایثارگری را از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سرمایه و الگو گرفتند و جان خودشان را نثار کردند.

فرمانده سپاه ملایر بابیان اینکه ایثارگری و جان‌فشانی خود امربه‌معروف است بیان کرد: خداوند برای حفظ اسلام تأکید زیادی داشته است باید جان خود را فدا کنیم تا اسلام زنده بماند.

وی عنوان کرد: با تقارن هفته دفاع مقدس و هفته امربه‌معروف و نهی از منکر ۱۷ برنامه از طرف ستاد امربه‌معروف اجرا و از این تعداد ۷ برنامه شاخص در سطح شهرستان  و ۱۰ برنامه در سپاه ناحیه برگزارمی شود که انجام راهپیمایی بعد از نماز جمعه، اجرای زنگ امربه‌معروف در اول مهرماه، برگزاری همایش تخصصی حوزه و دانشگاه، برگزاری شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شوراهای شهرستان،کارگاه‌های آموزش خانواده ازجمله برنامه‌های این ستاد است.

وی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف جامعه با رشادت و ایثارگری رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس دانست و گفت: این برنامه‌ها سبب می‌شود روحیه ایثارگری همچنان در سطح جامعه بارنگ و گسترده باشد و عاملی برای اینکه دشمنان انقلاب هیچ‌وقت چشم طمع به کشور ما نداشته باشند.

وی افزود: با اجرای این برنامه‌ها در هفته امربه‌معروف و نهی از منکر خروجی آن اطلاع مردم با واژه‌های فراموش‌شده است و باعث می‌شود مردم ما آگاه‌تر شوند، اگر امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه نباشد روزبه‌روز آسیب‌های اجتماعی افزایش پیداکرده و اشرار بر جامعه مسلط می‌شود.

وی در ادامه گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از فرایض کلیدی و مهم است، مردم باید حضور حداکثری داشته باشند چراکه هرکجا که مردم حضور دارند در آن عرصه موفق خواهیم بود.

فرمانده سپاه ملایر خاطرنشان کرد: تقارن اول دهه محرم با هفته دفاع مقدس در مراسمات روضه‌خوانی و عزاداری اثرگذاری برنامه‌ها را دوچندان خواهد کرد.

وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم شهرستان طرح کرامت می‌باشد بیان کرد: یکی از منکرات همین آلودگی به مواد مخدراست که دسیسه دشمن و همان جنگ نرم می‌باشد.




ایثارگری و جان‌فشانی خود امربه‌معروف است







منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار