معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در جلسه ستاد مشترک طرح کرامت: با برگزاری همایش‌های مختلف به‌خصوص همایش بزرگ پیاده‌روی باید بتوانیم برانگیختگی عمومی را در طرح کرامت به اوج خودش برسانیم و آگاهی‌های لازم را به مردم بدهیم.
کد خبر: ۴۹۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 23 September 2017
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در جلسه ستاد مشترک طرح کرامت: با برگزاری همایش‌های مختلف به‌خصوص همایش بزرگ پیاده‌روی باید بتوانیم برانگیختگی عمومی را در طرح کرامت  به اوج خودش برسانیم و آگاهی‌های لازم را به مردم بدهیم.

به گزارشتابناک همدان از ملایر: عبدالعظیم رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در ستاد مشترک طرح کرامت شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: امیدوارم بتوانیم در هفته دفاع مقدس روی کیفیت و اثربخشی برنامه‌ها بیشتر کارکنیم و از روال تکلیفی و عادی فاصله بگیریم.

وی اظهار داشت: پیشاپیش حلول ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را تسلیت می‌گویم و امیدوارم همگی پیرو راه این عزیزان باشیم.

رضایی عنوان کرد:  الگوبرداری انقلاب اسلامی از نهضت عاشورا، انقلاب اسلامی ایران و روح حاکم بر دفاع مقدس برخاسته و از قیام عاشورا و نهضت امام حسن (ع) و فداکاری‌های یارانی است که در رکاب امام بودند و رزمندگان عزیز ما بهترین الگو را انتخاب کرده بودند.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر زحمات زیادی توسط دستگاه‌های مختلف کشیده شده است و همه مصوبات ملی طرح یا پیگیری شده و یا در حال پیگیری هستند.

فرماندار ملایر افزود: از مدت‌ها پیش صحبت شده بود که یک همایش بزرگ در شهرستان اجرا شود، با برگزاری همایش‌های مختلف به‌خصوص همایش بزرگ پیاده‌روی باید بتوانیم برانگیختگی عمومی را در طرح به آن اشاره‌شده به اوج خودش برسانیم و آگاهی لازم را به مردم بدهیم.

وی بابیان اینکه این همایش پیاده‌روی در ۲۸ مهرماه در شهر ملایر برگزار خواهد شد بیان کرد: با توجه به فرصتی که برای تبلیغ است باید هر چه سریع‌تر در بخش های مختلف اطلاع‌رسانی‌ها شروع شود تا حضور مردم در این همایش خوب و پررنگ باشد.

رضایی در ادامه گفت: با توجه به اینکه این همایش در روز جمعه است باید در روزهای منتهی به همایش در مدارس و دانشگاه به‌اندازه کافی تبلیغ و اطلاع‌رسانی شود و دانش آموزان و دانشجویان را تشویق و ترغیب نمایم تا به‌اتفاق خانواده‌هایشان حضور یابند.

وی تأکید کرد: ادارات سطح شهرستان نیز با تبلیغ در سربرگ نامه‌های اداری کارکنان و یا افراد تحت پوشش مجموعه خودشان را تشویق به حضور در این همایش نمایند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایام محرم و برگزاری مجالس عزاداری از مداحان و سخنران‌ها نیز خواسته شود با توجه به اینکه برگزاری طرح کرامت برای شهرستان ملایر بسیار بااهمیت است در مراسمات مختلف از مردم برای حضور در این همایش دعوت نمایند.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: باید برای روز همایش محتوای مناسبی نیز طراحی شود و همه ظرفیت‌های شهرستان نیز به‌کار گرفته شود تا برنامه‌ای مفید و مثمر ثمر و درخور شهرستان ملایر باشد.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار