رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید بر اینکه روش‌های نوین رسیدن به کالا هم در صنعت مطرح است، بیان کرد: واحد دیجی‌کالا آغاز به کار کرده و خرید کالا در مغازه‌ها کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۴۹۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 21 September 2017
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در همدان 60 هزار واحد صنفی وجود دارد اما ادامه شرایط فعلي باعث می‌شود شاغلان امروز بیکاران فردا باشند چراکه وارد روش‌های نوین عرضه کالا نشده‌اند.

به گزارش فارس، حمیدرضا متین در جلسه ارتباط صنعت با دانشگاه با بیان اینکه فاصله ارتباط این دو مجموعه با هم بسیار است، اظهار کرد: موضوع ارتباط دانشگاه با صنعت باید قوی‌تر شود.

وی با بیان اینکه هدف تنها ارتباط صنعت با دانشگاه نیست بلکه صنعت با بازار هم باید ارتباط داده شوند، افزود:  میانگین بین‌المللی برای یک مغازه در دنیا 40 نفر مشتری است که این رقم در سال 93 برای ما 30 نفر بود اما اکنون به زیر 30 نفر رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید بر اینکه روش‌های نوین رسیدن به کالا هم در صنعت مطرح است، بیان کرد: واحد دیجی‌کالا آغاز به کار کرده و خرید کالا در مغازه‌ها کاهش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع ارتباط با بازار باید بیشتر دیده شود، افزود: در استان همدان 60 هزار واحد صنفی وجود دارد اما ادامه این شرایط باعث می‌شود که شاغلان امروز بیکاران فردا باشند چراکه وارد روش‌های نوین عرضه کالا نشده‌اند.

رئیس برنامه و بودجه استان همدان در ادامه با بیان اینکه استان همدان دارای مطالعات تدوین شده آمایش سرزمین است، اظهار کرد: این مطالعات جهت‌گیری توسعه استان را به خوبی تبیین کرده است.

اسکندر صیدایی ادامه داد: سند برنامه ششم توسعه که جهت‌گیری برنامه پنج ساله آینده را مشخص کرده جهت‌گیری خوبی در اقتصاد مقاومتی و توسعه استان داشته است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری یکی از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی را دانش‌بنیانی می‌دانند، بیان کرد: درون‌زا و برون‌نگر بودن ویژگی دیگر اقتصاد مقاومتی است.

رئیس برنامه و بودجه استان همدان با اشاره به اینکه باید بتوان دانش‌بنیانی و تولید محصولات دانایی‌پرور را محور قرار دارد، افزود: آمادگی داریم که سند توسعه صنعتی همدان را تدوین کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار