استاندار همدان گفت: شهر همدان دارای فضا، صنایع دستی، اقلیم مناسب است و به طور کلی جمیع شرایط را برای توسعه گردشگری دارد.
کد خبر: ۴۹۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 21 September 2017
استاندار همدان با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری برای ساماندهی ورودی‌های شهر همدان اقدام کنند،گفت: در حال حاضر ورودی‌های شهر همدان سبب دلزدگی مسافران می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمدناصر نیکبخت در مراسم افتتاح سایت اداری و توقفگاه ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان اظهار داشت: پروژه‌ای که در سطح 5 هکتار و با 25 میلیارد تومان هزینه در فضایی بسیار زیبا و با نشاط احداث شد جای قدردانی دارد.

وی گفت: شهر همدان را باید بیشتر معرفی کرد زیرا بلندای تاریخ ،علما ،فضلا، ادبا، بزرگان ، عرفا و نام‌آوران این دیار را هیچ جای دیگری ندارد و به این دلایل همدان استحقاق این را دارد تا خدماتی را که ارائه می‌شود بهترین باشد.

نیکبخت با بیان اینکه شورای شهر فعلی و شهردار همدان تصمیم‌های خوبی دارند که از جمله آن عملیات زیباسازی سطح میدان امام خمینی (ره) می‌باشد گفت:از دیدن این پروژه خیلی خوشحال و مشعوف شدم و امیدواریم از این دست کارها در همدان بیشتر صورت بگیرد.

وی ضمن اشاره به مهیا شدن میدان میوه و تره بار همدان و لزوم احداث این مکان ابراز داشت: خوشبختانه در دیداری که روز گذشته با رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور داشتیم ، تفاهم نامه‌ای منعقد شد که شهر همدان به همراه چند شهر دیگر از ایران اسلامی به عنوان "شهر گردشگری" انتخاب شد.

استاندار همدان گفت: شهر همدان دارای فضا، صنایع دستی، اقلیم مناسب است و به طور کلی جمیع شرایط را برای توسعه گردشگری دارد.

نیکبخت خاطر نشان کرد: ما باید از داشته‌های خودمان که مختص ایران است استفاده شایسته و بایسته را به عمل بیاوریم و گردشگری یکی از این شرایط است که هزینه صرف نمی‌شود ولی سرمایه می‌آورد.

وی همچنین از احداث 10 تا 15 هتل جدید الاحداث در همدان خبر داد  و عنوان کرد: با حمایت شهردار و شورای شهر هتل‌های جدید به زودی در همدان ساخته خواهد شد چرا که روی بحث گردشگری اهتمام زیادی داریم.

وی با اشاره به لزوم زیباسازی ورودی و خروجی‌های شهر همدان گفت: از شورای شهر و همه دست اندرکاران تقاضا دارم نسبت به زیباسازی مدخل ورودی و خروجی شهر متناسب با قدمت، تاریخ همدان اهتمام ویژه‌ای بورزند و من نیز به شورای شهر قول می‌دهم، از اعتبار مورد نیاز قسمتی را نیز من تـامین کنیم.

استاندار همدان در ادامه گفت: کشورهای دیگر از پسماند و زباله درآمدزایی می‌کنند، حال که ما زباله را به کود تبدیل می‌کنیم نیز ارزشمند است ولی شرایطی باید فراهم شود تا بتوانیم زباله را نیز بفروشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار