مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت از اختصاص ۷میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کمیته امداد شهرستان جیرفت خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 20 September 2017
اسماعیل امیری در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهارداشت: سالیانه باید 10 درصد از افراد تحت پوشش از این نهاد خارج شوند.

وی تصریح کرد: در سال جاری بیش از 400 طرح برای کمیته امداد این شهرستان تعریف شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت با بیان اینکه 7 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی به این نهاد اختصاص داده می‌شود، عنوان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 230 طرح برای اعطای تسهیلات معرفی شدند که تنها 96 نفر وام دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 30 ماشین زامیاد به متقاضیان اختصاص داده شده و واگذاری این ماشین‌ها به متقاضیان تا پایان سال ادامه دارد.

امیری با اشاره به اعطای وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد بیان کرد: روند اعطای وام اشتغالزایی به سرعت پیش می‌رود تا اشتغال پایداری برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار ایجاد شود.

به گزارش تسنیم، مدیر‌عامل صندوق کار آفرینی امید جیرفت در این جلسه با اشاره به اینکه تامین مالی یکی از راه‌های ایجاد اشتغال است گفت: 68 مورد تسهیلات در شش ماهه نخست سال جاری با اعتباری بالغ بر 14 میلیون ریال پرداخت شده است.

محمد محمدی‌سلیمانی اظهارداشت: برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و ایجاد روستای بدون بیکار در این شهرستان در حال برنامه‌ریزی هستیم.

مدیر‌عامل صندوق کار آفرینی امید جیرفت عنوان کرد: در راستای تفاهم‌نامه با کمیته امداد تنها از متقاضیان این نهاد جهت خرید تاکسی‌های سمند بین شهری و روستایی پذیرش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار