کد خبر: ۴۹۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 19 September 2017
استقلال خوزستان پس از شکست و عجیب و غریب در برابر ذوب آهن اصفهان این هفته در اهواز میزبان سپیدرود رشت است.

به گزارش رهیاب، استقلال خوزستان پس از شکست و عجیب و غریب در برابر ذوب آهن اصفهان این هفته در اهواز میزبان سپیدرود رشت است. استقلالی‌ها پس از دریافت 6 گل از ذوب آهن اصفهان این هفته باید از تیمی میزبانی کنند که حالا روی دور خوشبختی قرار دارد و 3 هفته است که دروازه‌اش را در مقابل حریفاتن بسته نگه داشته است.

سپیدرود رشت گرچه خیلی بد لیگ را شروع کرد و 3 باخت پی در پی کسب کرد اما در 3 هفته گذشته دو برد در برابر پیکان و صنعت نفت آبادان و پیکان تهران کسب کرد تا با یک امتیاز تساوی در برابر سپاهان 7 امتیازی شود و خود را به نیمه بالایی جدول نزدیک کند.

آنها در رقابت‌های امسال 2 برد، یک تساوی و 3 شکست کسب کردند و حالا با حضور در جایگاه دهم جدول مترصد شکست دادن شاگردان ویسی هستند تا بین 8 تیم بالای جدول حضور یابند.

استقلال خوزستان لیگ را با برتری در برابر تراکتورسازی تبریز و تساوی شیرین در برابر استقلال تهران شروع کردند اما حالا با تحمل 2 شکست پی در پی در جایگاه چهاردهم قرار دارند و برای خروج از بحران نیاز به این 3 امتیاز خانگی دارند.

شاگردان ویسی در رقابت‌های لیگ هفدهم موفق به زدن 4 گل شده‌اند ولی در مقابل 11 بار دروازه خود را در برابر حریفان باز شده دیدند. مدیریت باشگاه نیز در حمایت از ویسی پا پیش گذاشته و حالا باید دید که جواب این اعتماد چه نتیجه‌ای است؟.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار