آیت الله محمدی با تاکید براینکه مبلغان دینی نباید از چیزی واهمه داشته باشند به اهمیت تبلیغ در بین مردم اشاره و عنوان کرد: رفتار مبلغان باید جاذب افراد باشد.
کد خبر: ۴۹۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 20 September 2017
امام جمعه همدان با بیان اینکه افرادی، طلاب را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند و با هر ترفندی به دنبال تخریب چهره روحانیت هستند، گفت: مبلغان دینی نباید از چیزی واهمه داشته باشند.

به گزارش مهر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در گردهمایی روحانیون شاغل در سپاه همدان با بیان اینکه افرادی، طلاب را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند و با هر ترفندی به دنبال تخریب چهره روحانیت هستند، گفت: این افراد به خوبی می‌دانند که انقلاب از حوزه روحانیت شیعه برخواسته و به همین منظور به دنبال تخریب این قشر هستند.

وی بابیان اینکه این افراد از روی استیصال و بیچارگی به این اعمال روی آورده اند، عنوان کرد: باید راه دین را به مردم نشان داد.

آیت الله محمدی با اشاره به اینکه قرآن، آنهایی که از موعظه فرار می‌کنند را سرزنش می‌کند، اظهار داشت: نباید فضا طوری باشد که مردم از روضه و منبر گریزان شوند بلکه در این شرایط هرکسی تکلیفی دارد و باید انجام دهد.

روحانیت حتی اگر مملو از غم و غصه باشد باید با مردم با چهره گشاده مواجه شود

وی با بیان اینکه روحانیت حتی اگر مملو از غم و غصه باشد باید با مردم با چهره گشاده مواجه شود، اضافه کرد: باید به لوازم لباس روحانیت اعم از جهاد علمی، جهاد خودسازی و جهاد تبلیغی مجهز شد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه اگر روحانی در این سه عرصه جهادگر نباشد باخته است، گفت: باید وظایف خود را انجام دهیم چراکه ممکن است کسانی با دین ضعفی در ما، آن را به حساب مکتب بگذارند بنابراین باید حساب کار خود را داشته باشیم.

وی بابیان اینکه برای حفظ آبروی دین باید ضعف علمی را جبران کرد و جهاد علمی داشت، گفت: باید در حیطه جهاد عملی قوی شد و عبودیت خود را رشد داد.

رفتار مبلغان باید جاذب افراد باشد

آیت الله محمدی با تاکید براینکه مبلغان دینی نباید از چیزی واهمه داشته باشند به اهمیت تبلیغ در بین مردم اشاره و عنوان کرد: رفتار مبلغان باید جاذب افراد باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز با بیان اینکه نباید فرصت توفیق را از دست داد و باید همیشه خدمتگزار مردم بود، عنوان کرد: دوست و دشمن ما را زیر ذره بین داده و رفتار و کردار ما را رصد می‌کند.

سردار مظاهر مجیدی با تاکید براینکه رفتار شایسته باعث امیدواری دوستان می‌شود، گفت: سپاه و روحانیت مورد تهدید دشمن است.

وی با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان امانتی در دست ما هستند و باید ببینیم چه قدر می‌توانیم روی آن‌ها اثر بگذاریم که غفلت نکنند، گفت: رسالت ما خیلی سنگین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار