مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید گلبهار گفت: سه هزار واحد مسکن مهر نیمه ساز با پیشرفت اجرایی کمتر از 50 درصد در این شهر وجود دارد که وضعیت آنها تا پایان امسال مشخص می شود.
کد خبر: ۴۹۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 18 September 2017
به گزارش تابناک : هومن گریوانی روز دوشنبه افزود: واحدهای مسکن مهر در این شهر در دو بخش انبوه ساز و تعاونی در دست ساخت بوده و از 39 هزار و 833 واحد مسکن مهر که ساخت آن در گلبهار آغاز شد تاکنون 27 هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است. 
وی بیان کرد: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به گلبهار و افتتاح آخرین واحدهای مربوط به انبوه سازان در این شهر تعهد وزارت راه و شهرسازی در خصوص مسکن مهر در گلبهار به پایان رسید و آنچه از این واحدها باقی مانده مربوط به تعاونیهای زیر نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
او اظهار کرد: تعاونیهای کم کار در گلبهار سه هزار واحد نیمه ساز را در دست دارند که گزینه هایی برای تعیین تکلیف این واحدها مطرح شده که در دست بررسی است تا پول کسانی (آورده تا 10 میلیون ریال) که مایل به اتمام ساخت واحد خود نیستند عودت شود یا برای اتمام ساخت واحدهایی که پیشرفت اجرایی بیشتری دارند تصمیمات لازم اتخاذ گردد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: این شرکت به منظور کمک به تعاونیها و تعیین تکلیف واحدهای نیمه ساز، در بحث محوطه سازی و آماده سازی خیابان و محلات مربوطه وارد عمل شده و اکنون اکثر زیرساختها (برق، آب و گاز) و بخشی از خدمات روبنایی مسکن مهر کامل شده است.
وی اظهار کرد: این شرکت تاکنون زمین مورد نیاز برای ایجاد خدمات روبنایی نظیر مدرسه، مسجد، بیمارستان را به نهادهای مربوطه واگذار کرده و برخی از آنها ساخته نیز شده است و امروز نیز عملیات اجرای ساختمان مرکز فوریتهای پزشکی گلبهار توسط واحد فنی و اجرایی شرکت عمران آغاز شد.
او افزود: ساخت ساختمان مرکز فوریتهای پزشکی این شهر با زیربنایی 278 مترمربعی در دو طبقه با اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون ریال توسط واحد فنی و اجرایی شرکت عمران انجام می گیرد.
گریوانی اظهار امیدواری کرد ساختمان این مرکز که از نیازمندیهای مردم گلبهار است تا فروردین ماه سال 97 به بهره برداری برسد.
شهرجدید گلبهار که برای جمعیت 200 هزار نفر و قابل توسعه تا 400 هزار نفر اجرا شده با وسعت چهار هزار هکتار در 35 کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - قوچان واقع است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار