معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرماندار ملایر با اشاره به زيرساخت‌هاي ايجاد شده در حوزه فناوري اطلاعات و پهناي باند، گفت: شهرستان ملاير اين قابليت زيرساختي را داراست که به گستره دولت الکترونيک بپيوندد و بسياري خدمات را به صورت غيرحضوري در اختيار شهروندان قرار دهد.
کد خبر: ۴۹۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 18 September 2017
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با برشمردن مطالبات و نیازهای حوزه مخابرات و ارتباطات در این شهرستان، خواستار رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در مسیر اسلامشهر آق‌گل به عنوان منطقه حساس شد .

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین احد آزادیخواه در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان، مشکلات و نیازهای این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار داد و با اشاره به خصوصی‌سازی مخابرات، خواستار اتخاذ تدبیری مناسب برای نیروهای کارگزاران با چند سال سابقه و ایجاد واحد پاسخگویی در ملایر برای استعلام‌های قضایی شد .

آزادیخواه با تأکید بر پلاک‌کوبی‌ها به ویژه در نقاط حاشیه‌شهر ملایر و تصمیم‌گیری مدبرانه در این زمینه ابرازامیدواری کرد: با ورود نیروی جوان در مسند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،به فناوری روز در حوزه اینترنت دست پیدا کنیم وثمره این اعتماد رادر حوزه ملی و استانی ببینیم.

معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرماندار ملایر نیز با اشاره به زيرساخت‌هاي ايجاد شده در حوزه فناوري اطلاعات و پهناي باند، گفت: شهرستان ملاير اين قابليت زيرساختي را داراست که به گستره دولت الکترونيک بپيوندد و بسياري خدمات را به صورت غيرحضوري در اختيار شهروندان قرار دهد .

محمد حامدي‌نژاد با بيان اينکه توسعه فناوري اطلاعات از الزامات روز و بيانگر آينده توسعه کشورها و ملت‌هاست، افزود: تحول و توسعه در اين حوزه همپاي تحولات جهاني، افزون بر تسهيل در زندگي اجتماعي و فردي موجب ارتقای شاخصه هاي مديريتي و زندگي پاک و عاري از آلودگي‌هاي زيست‌محيطي خواهد شد .

گفتنی است؛ در اين نشست که افزون بر مديران استاني، مسئولان شهرستاني حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات حضور داشتند، رفع مشکلات ارتباطي برخي روستاهاي شهرستان در زمينه‌هاي آنتن‌دهي اپراتورهاي تلفن همراه، گستره و سرعت سرويس اينترنت همراه، گسترش شعب پست بانک، افزايش گستره نصب پلاک‌هاي پستي در سطح شهرستان و افتتاح دفاتر نمايندگي اپراتورهاي رايتل و ايرانسل در شهرستان مورد بحث قرار گرفت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار