سرپرست شهرداري نهاوند از آمادگي كامل شهرداري نهاوند به منظور استقبال از ماه مهر خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 17 September 2017
سرپرست شهرداري نهاوند از آمادگي كامل شهرداري نهاوند به منظور استقبال از ماه مهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري نهاوند؛علي محمد زمانيان افزود: با توجه به فرا رسيدن ماه مهر و آغاز سال تحصيلي جديد و همزمان شدن هفته دفاع مقدس و ايام محرم با شروع ساتحصيلي جديد، تمهيداتي براي امکانات مورد نياز و اقدامات لازم براي رفاه دانش آموزان و شهروندان در دستور کار اين شهرداري قرار گرفت.

زمانيان مديريت يکپارچه و هماهنگ براي انجام برنامه‌هاي ويژه را از جمله اقدامات لازم براي استقبال از مهر عنوان کرد و افزود: سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني آمادگي لازم براي مقابله با حوادث غير مترقبه و هر گونه بحران در ايام بازگشايي مدارس را خواهد داشت.

وي تصريح كرد: نصب بنر،خط كشي و نصب علائم ترافيكي در زمان بازگشايي مدارس و جمع اوري نخاله ها از جمله اقدامات در ايام باز گشايي مدارس خواهد بود.

وي تسهيل در عبور و مرور و کاهش و روان سازي ترافيک خيابان هاي پرتردد در زمان بازگشايي مدارس را از ديگر اقدامات بيان کرد و افزود: رنگ آ ميزي خط عابر پياده در تقاطع ها و جلوي مدارس، بازديد و سرويس و شستشوي تابلوهاي راهنمايي مسير ها،علائم ترافيکي و چراغ هاي راهنمايي شهر ، هماهنگي  براي  خدمات‌دهي سرويس هاي مدارس و ايمن سازي معابر براي تردد دانش آموزان بر عهده اين شهرداري خواهد بود.

وي با اشاره به اينكه برنامه‌ريزي براي حضور پرسنل شهرداري در مدارس جهت تبيين اهداف شهرداري و ارائه آموزش هاي لازم از جمله برنامه هاي اين شهرداري در آينده خواهد بود،تصريح كرد : اميدواريم با همکاري و همراهي تمامي ارگان هاي ذيربط گام موثري براي رفاه حال دانش آموزان در ايام بازگشايي مدارس برداريم.

لازم بذکر است در طرح استقبال از مهر با انجام اقداماتی همچون پاکسازی سدمعبرها ی ساختمانی ،رسیدگی به فضای سبز و بوستان ها ،پاکسازی معابر و خیابان ها ،ترمیم تجهیزات ورزشی پارک ها ،ترمیم و نصب سطل زباله و نیمکت های پارکی ،ترمیم و تعویض تجهیزات ترافیکی ،رفت و روب و شستشوی درب مدارس ، رنگ آمیزی و... طبق سال های گذشته در سطح شهر  انجام خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار