خجسته خطاب به بازنشستگان عنوان کرد: شغل فرزندانتان دغدغه شما است، اما دولت باید کوچک‌سازی شود و دیگر نمی‌تواند سرمایه‌گذاری کند.
کد خبر: ۴۹۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 16 September 2017
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی جذب سرمایه‌گذار ملی و بین‌المللی را تنها راه نجات استان همدان عنوان و تصریح کرد: همدان ظرفیت‌های فراوانی چون راه‌آهن، آزادراه و فرودگاه دارد.

به گزارش ایکنا، امیرخجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع بازنشستگی از بحث‌های مهم در کشور و مجلس است، گفت: بنده به عنوان یکی از مخالفان وزیر کار، تعاون و رفاه صحبت کردم و علت مخالفتم این بود که توجه به بازنشستگان و کارگران نداشتند.

وی با اشاره به اینکه بعد از بازنشستگی مشکلات آشکار می‌شود، افزود: در کجای دنیا حقوق بازنشستگان به این اندازه است؛ چراکه بازنشستگان در کشورهای دیگر بعد از بازنشستگی به سفر و تفریح می‌روند.

وی با تأکید بر اینکه خیل عظیمی از بازنشستگان حقوقشان متناسب با تورم نیست، ابراز کرد: وزیر قول داده به طور ویژه به بازنشسته‌ها توجه کند.

این مقام مسؤول در ادامه سخنانش با بیان اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان به تصویب رسیده است، ابراز کرد: آنچه را که حق بازنشستگان است با تمام توان پیگیری کردیم.

خجسته خطاب به بازنشستگان عنوان کرد: شغل فرزندانتان دغدغه شما است، اما دولت باید کوچک‌سازی شود و دیگر نمی‌تواند سرمایه‌گذاری کند.

وی جذب سرمایه‌گذار ملی و بین‌المللی را تنها راه نجات استان همدان عنوان و تصریح کرد: همدان ظرفیت‌های فراوانی چون راه‌آهن، آزادراه و فرودگاه دارد.

خجسته به جذب گردشگر تأکید کرد و گردشگری را یکی از راه‌های توسعه استان و ایجاد اشتغال دانست و گفت: در حال حاضر سرمایه‌گذارانی چون عصر طلایی، میدان میوه‌ و تره‌بار و نیروگاه خورشیدی در همدان سرمایه‌گذاری کردند.

منبع: روابط عمومی صندوق بازنشستگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار