فریادرس با بیان اینکه ۱۰ مورد از این پروژه‌ها در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد، ادامه داد: ۲۰ گروه اردوهای جهادی ۹۰ روستا در استان را تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، آموزش احکام، قرآن و نماز و سبک زندگی اسلامی قرار دادند.
کد خبر: ۴۹۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 16 September 2017
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: برای ادامه‌دار شدن اردوهای جهادی باید دستگاه‌های دولتی همکاری لازم را داشته باشند نه اینکه دانشجویان بسیاری از وقت و انرژی خود را مقابل درب برخی مسئولان برای جلب حمایت آن‌ها صرف کنند.

به گزارش ایکنا؛ طیب فریادرس مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از اجرای ۱۸ پروژه عمرانی با حضور این جهادگران خبر داد و افزود: ساخت ۱۷ منزل مسکونی و بازسازی یک واحد از جمله این پروژه‌های عمرانی بوده است.

فریادرس با بیان اینکه ۱۰ مورد از این پروژه‌ها در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد،  ادامه داد: ۲۰ گروه اردوهای جهادی ۹۰ روستا در استان را تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، آموزش احکام، قرآن و نماز و سبک زندگی اسلامی قرار دادند.

وی ارائه مشاوره‌های خانوادگی را از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی دانست و گفت: در تمامی شهرستان‌های استان همدان این گروه‌ها استقرار یافتند.

فریادرس با اشاره به اینکه هزینه ایاب و ذهاب این افراد از سوی بسیج دانشجویی پرداخت می‌شود، یادآور شد: دانشگاه‌ها، بنیاد برکت، آستان قدس و کمک‌های مردمی هم برای برگزاری اردوهای جهای و ارائه خدمات کمک‌رسانی کرده‌اند.

وی هدف از اجرای اردوهای جهادی را آشنایی دانشجویان با مناطق محروم عنوان کرد و افزود: تربیت نیروی انسانی تراز اسلامی که به خوبی بتواند درد مردم را بفهمد، از دیگر رویکردهای این برنامه است.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در پایان تأکید کرد: برای ادامه‌دار شدن این اردو باید دستگاه‌های دولتی همکاری لازم را داشته باشند نه اینکه دانشجویان بسیاری از وقت و انرژی خود را مقابل درب برخی مسئولان برای جلب حمایت آنها صرف کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار