خجسته با اشاره به اینکه از منظر شاخص‌های بهداشتی در جایگاه خوبی قرار داریم، ادامه داد: برطرف شدن مشکلات سوءتغذیه، افزایش مراقبت‌های بهداشتی و کاهش میزان مرگ‌ومیر از دستاوردهای حضور بهورزان در روستاها به شمار می‌رود.
کد خبر: ۴۹۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 14 September 2017
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان تصریح کرد: با پیگیری‌های مجمع نمایندگان و مدیران استانی، به‌زودی استان همدان قطب بهداشتی غرب کشور خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امیر خجسته در آئین گرامیداشت روز بهورز در استان همدان ضمن تبریک به بهورزان گفت: خوشبختانه وفاق و همدلی خوبی در میان مدیران و مسئولان استانی و مجمع نمایندگان وجود دارد که همین امر موجب به ثمر نشستن بسیاری از پروژه‌های روی زمین مانده همچون راه‌آهن شده است.

وی موفقیت بهورزان در روستاها و حل مسائل بهداشتی در این محیط را از دستاوردهای پس از انقلاب عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مشکلات بهداشتی در روستاها با همت این عزیزان به حداقل ممکن رسیده است.

خجسته با اشاره به اینکه از منظر شاخص‌های بهداشتی در جایگاه خوبی قرار داریم، ادامه داد: برطرف شدن مشکلات سوءتغذیه، افزایش مراقبت‌های بهداشتی و کاهش میزان مرگ‌ومیر از دستاوردهای حضور بهورزان در روستاها به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: از عملکر وزیر بهداشت حمایت خواهیم کرد چرا که استقرار نظام تحول سلامت یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی و دولت است و همه مردم نیز از عملیاتی شدن این نظام رضایت دارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مسائل بهداشت و درمان ابتدا باید در حوزه بهداشت سرمایه‌گذاری کنیم، یادآور شد: رویکرد دولت پرداختن به مسائل بهداشتی و پیشگیری بوده و برای این موضوع سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان فوق تخصصی قلب فرشچیان در غرب کشور فعال است که با عزم مدیران و مسئولان استانی به ثمر نشسته است.

خجسته ادامه داد: بیمارستان سوختگی این استان با 20 میلیارد تومان اعتبار در غرب کشور مورد رجوع مردم است و در سطح عالی فعالیت می‌کند.

بیمارستان اکباتان همدان یک سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

وی با اشاره به بیمارستان 220 تختخوابی اکباتان شهر همدان گفت: این بیمارستان با پیگیری نمایندگان استان و تزریق منابع لازم تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم همدان در خانه ملت خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر 291 پروژه که عمدتا در حوزه بهداشت و درمان بودند، در استان به حرکت درآمدند این درحالیست که 75 هزار پروژه در کشور تعطیل شده است.

وی یادآور شد: راه‌اندازی 110 خانه بهداشت در دست اقدام است که البته تا کنون برخی به بهره‌برداری رسیده‌ و این خود نشان از پیگیری مسائل بهداشتی در استان است.

خجسته با بیان اینکه تحولات چشمگیری در حوزه بهداشت و درمان در استان در راه است، افزود: با حضور وزیر بهداشت وضعیت بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و فاطمیه مورد بررسی قرار گرفته و تحولاتی در آنها ایجاد خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان از جذب 2 هزار میلیارد تومان سرمایه خارجی در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی خبر داد و گفت: 8 هزار و 500 میلیارد تومان نیز سرمایه‌گذاری ملی و بین‌المللی جذب کرده‌ایم که در اشتغالزایی بسیار موثر خواهد بود.

وی در پایان گفت: احداث 15 هتل برای جذب گردشگران، احداث پروژه میدان میوه و تره‌بار و پروژه‌های بهداشتی و عمرانی دیگر در استان افق خوبی برای ایجاد اشتغال در استان باز خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار