استاندار همدان گفت: تنگ‌نظری‌ها مانع توسعه استان همدان شده است.
کد خبر: ۴۹۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 14 September 2017
استاندار همدان گفت: تنگ‌نظری‌ها مانع توسعه استان همدان شده است.

به گزارش مهر، محمدناصر نیکبخت عصر چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان که در تویسرکان برگزارشد، گفت: اگر در آن دنیا قرار بر نجات مدیران باشد، با ایجاد شغل و نانی است که به سفره فردی رفته و اگر مانع اشتغال شویم، آتش دوزخ فراهم است.

وی با بیان اینکه همراهی و هماهنگی خوبی در استان و شهرستان وجود دارد و هم افزایی برای حل مشکلات مردم ایجاد شده است، گفت: فرمانداران استان همدان نمونه هستند و از همه آنها راضی هستم.

وی با بیان اینکه از عملکرد بانکهای استان همدان تشکر می کنم و در مجموع از بانکها راضی هستم هرچند که بانکهای خصوصی باید بیشترکمک کنند، گفت: طی چند ماه گذشته چند مرتبه در مکاتبه با مدیران بانک کشاورزی از عملکرد بانک کشاورزی استان قدردانی کردم.

استاندار همدان با بیان اینکه باید بخش تعاونی را کمک کرد چراکه سرمایه های خرد در قالب تعاونی ها جمع و کارهای بزرگی انجام می شود، گفت: سال گذشته بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه خرید محصولات به کشاورزان استان پرداخت شد که اگر درصدی از آن با اعتماد سازی در قالب تعاونی جمع آوری شود، کارهای خوبی می توان انجام داد و پول در دست کشاورز می ماند.

نیکبخت با تاکید براینکه فرمانداران باید در طرح کارورزی ورود کرده و به اجرای طرح کمک کنند، گفت: سال گذشته ۹۰ میلیارد تومان خسارت برای سرمازدگی محصولات به استان همدان اختصاص یافت که ۳۰ میلیارد تومان به تویسرکان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد دادم با این اعتبار صندوق پشتیبانی کشاورزی استان همدان تشکیل شود و امکانات و تسهیلات به کشاورزان از این طریق داده شود، گفت: تعاونی ها را باید تقویت کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه از اتاق تعاون قدردانی می کنم چراکه یکی از پایه های صادرات استان همدان اتاق تعاون است، گفت: بخش تعاون بخش استراتژیک کشور در اشتغال و تولید است و باید حمایت شود.

نیکبخت بااشاره به اینکه بر اساس اعلام مرکز آمار، رشد اقتصادی بدون نفت بالای ۷ درصد است، گفت: مرکز پژوهشهای مجلس نرخ کسب و کار استان همدان در سال ۹۵ را ۱۱ اعلام کرد که قبل آن ۲۴ بود و این نشان از توجه مدیران و نمایندگان مجلس و دولت است.

وی باتاکید برلینکه اعتقاد دولت بر این است که مدیران باید گیوه برکشیده کار کنند تا مشکلات  مردم حل شود، گفت: استان همدان، آمادگی همه گونه توسعه را دارد و مشکل استان پاره ای تنگ نظری هاست.

استاندار همدان گفت: اگرتنگ نظری ها را کنار بگذاریم استانی برای توسعه مانند همدان نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار