استاندار همدان با بیان اینکه نشان جغرافیایی برای تویسرکان تصویب شده است، اظهار داشت:تویسرکان و ملایر رقیب هم نیستند بلکه مکمل و تقویت کننده یکدیگر هستند.
کد خبر: ۴۹۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 14 September 2017
استاندار همدان با بیان اینکه نشان جغرافیایی برای تویسرکان تصویب شده است، گفت: تویسرکان و ملایر رقیب هم نیستند بلکه مکمل و تقویت کننده یکدیگر هستند.

به گزارش تسنیم ، محمد ناصر نیکبخت در مراسم افتتاح نمایشگاه مبل و منبت با اشاره به اینکه اشترمل و جیجان کوه در حوزه مبل و منبت کاری کردند که در تاریخ ما بی‌نظیر است، اظهار داشت:روستای بزرگ اشترمل با این جمعیت بدون بیکار است.

وی با بیان اینکه فعالان مبل و منبت تویسرکان محصولات خود را با توان و هنر تولید می‌کنند، عنوان کرد:مردمان اشترمل در گوشه گوشه مصنوعات هنر خود را ارائه می‌کنند که قابل احترام است.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه چوب در زیردست هنرمندان مبل و منبت سخت نبوده و همانند موم نرم است، تصریح کرد:وقتی انسان خالق هنر باشد چوب سخت نیز موم می‌شود.

نیکبخت با اشاره اینکه هدف این است تا اشترمل قطب مبل و منبت و محل رجوع گردشگران باشد، تأکید کرد:روستای اشترمل نیازمند سالن اجتماعات و نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه نصف هزینه ایجاد سالن اجتماعات را استانداری پرداخت می‌کند، عنوان کرد:نصف دیگر را مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌کند و با یاری مردم روستا این سالن در روستای اشترمل ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه همراهی و هماهنگی خوبی در استان و شهرستان تویسرکان وجود دارد و هم‌افزایی برای حل مشکلات مردم لازم است، گفت: همه فرمانداران استان نمونه هستند و از همه آنها راضی هستم و از عملکرد بانکهای استان تشکر می‌کنم ، البته بانکهای خصوصی باید بیشترکمک کنند. در چند ماه گذشته چند بار در مکاتبه با مدیران بانک کشاورزی از عملکرد بانک کشاورزی استان قدردانی کردم.

استاندار همدان با بیان اینکه نشان جغرافیایی برای تویسرکان تصویب شده است، اظهار داشت:تویسرکان و ملایر رقیب هم نیستند بلکه مکمل و تقویت کننده یکدیگر هستند.

وی گفت: مبل و منبت، گردو و فرش، گردشگری، آب و هوا و آثار تاریخی از داشته‌های تویسرکان است و با همه اینها باید به روزی برسیم که تویسرکان بیکار نداشته باشد

نیکبخت تأکید کرد: ساختمانی نیز در تویسرکان به ساختمان نمایشگاه تبدیل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار