فرماندار اسدآباد به سال های دفاع مقدس و پس از آن اشاره و عنوان کرد: دفاع مقدس از منظر ایثار و شهادت به خوبی در جامعه تبین و معرفی شده ولی به همه ابعاد دفاع مقدس پرداخته نشده است.
کد خبر: ۴۹۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 14 September 2017
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: مهمترین معروف در جامعه ولایت پذیری در جامعه است که باید بیش از پیش تقویت شود.
 
به گزارش مهر، حسین افشاری در ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، اظهار داشت: عاشورا و تاسوعا نقطه اوج تعالیم دینی و اخلاقی فرهنگ شیعیان است.
 
وی افزود: در دوران مختلف افراد و ایده های فراوانی درصدد جدایی دین از بشر بوده اند و پس از سال ها تحقیق و مطالعه این دو را لازم و ملزوم یکدیگر می خوانند.
 
 
فرماندار اسدآباد به سال های دفاع مقدس و پس از آن اشاره و عنوان کرد: دفاع مقدس از منظر ایثار و شهادت به خوبی در جامعه تبین و معرفی شده ولی به همه ابعاد دفاع مقدس پرداخته نشده است.
 
وی با بیان اینکه هدف از دفاع مقدس حفظ کیان کشور بوده است، تصریح کرد: مهمترین بخش دفاع مقدس عبور انقلاب نوپای جمهوری اسلامی از درون این برهه سخت، با موفقیت بوده است.
 
افشاری تاکید کرد: مظلومیت نظام در دفاع مقدس کمتر مورد توجه اقشار و ملت بوده است.
 
وی به همزمانی هفته امربه معروف، دفاع مقدس و آغاز ماه محرم اشاره و عنوان کرد: کلیه ارگان ها و ادارات باید در این ماه برنامه مشخص داشته و در پایان هفته به سپاه برنامه های خود را ارائه دهند.
 
فرماندار اسدآباد خطاب به روسای دانشگاه ها گفت: در طول هفته دفاع مقدس در دانشگاه ها کلاس های رفع شبهات را برقرار و به دنبال تقویت پایه های اعتقادی دانشجویان باشید.
 
وی تصریح کرد: در دهه نخست ماه محرم هرصبح و قبل از شروع ساعت اداری، جلسه زیارت عاشورا به صورت نوبتی در ادارات متقاضی برگزار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه شهرستان اسدآباد نیز در این جلسه گفت: ۳۰۰برنامه ها با ۸۰ عنوان هفته دفاع مقدس در شهرستان اسدآباد برگزار می شود.
 
وی به برنامه های دفاع مقدس در شهرستان اشاره و عنوان کرد: برگزاری یادواره های شهدا در شهر و روستا، برپایی صبحگاه مشترک بین بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری همایش پیاده روی در روستای چنار سفلی با موضوع مبارزه با اعتیاد برخی از برنامه های سپاه خواهد بود.
 
حسن مرادی افزود: غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت، برگزاری همایش بازنشستگان و فرماندهان اسبق سپاه، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با امام جمعه شهرستان و غیره در این ایام برگزار می شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار