مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار کرد: همچنین در سال جاری 200 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی قرض‌الحسنه با سود چهار درصد در استان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 14 September 2017
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان گفت: چهارهزار و 550 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری در این استان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا؛ احمد توصیفیان در کارگروه اشتغال و توسعه سرمایه گذاری استان همدان افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات برای هفت هزار و 561 نفرشغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 240 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در شهرستان تویسرکان پرداخت شده افزود: 37.7 درصد تسهیلات پرداخت شده در بخش صنعت، 32.8 درصد در بخش کشاورزی و 29.7 درصد در بخش خدمات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار کرد: همچنین در سال جاری 200 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی قرض‌الحسنه با سود چهار درصد در استان پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای 19 هزار و 980 همدانی تعهد شده است اظهار کرد: امسال برای هفت هزار و 561 نفر در سطح استان اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار تویسرکان نیز گفت: 14هزار بهره بردار در بخش کشاورزی در شهرستان تویسرکان وجود دارد و هشت هزار و 500 هکتار باغ وجود دارد که پنج هزار و 500 هکتار آن باغ گردو با میزان تولید سالانه 15 هزار تن است.

حبیب مومیوند با بیان اینکه گردوی تویسرکان از نظر کمی و کیفی حرف اول در کشور را می زند گفت: تویسرکان رتبه اول تولید آلو در استان را دارد و میزان برداشت سالانه جو 24هزار تن و گندم 30 هزار تن است.

مومیوند با اشاره به ظرفیت های بالای تویسرکان در زمینه گلخانه و فعالیت بیش از 27 واحد گلخانه ای در شهرستان افزود: روستای برگچه شهرستان به عنوان روستای گلخانه ای در کشور مطرح است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به محدودیت آبی گفت: کشت محصولات کم آب بر در شهرستان شروع شده و با توجه به اینکه میزان بارندگی در شهرستان 410 میلیمتر است.

وی با تاکید بر اینکه راه ارتباطی تویسرکان به گنجامه یک راه راهبردی برای تویسرکان محسوب می شود گفت: این راه از طرح های اقتصاد مقاومتی معرفی شده شهرستان است که به استان معرفی شده است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به طرح های اقتصادی شهرستان گفت: 2 طرح دارویی تدبیر دارو و هگمتان دارو را در شهرستان وجود دارد که یک مرحله از هگمتان افتتاح شده است اما این 2 طرح نیز مشکل تسهیلات دارند.

مومیوند با اشاره به تولید الیاف پلیمری گفت: طرح بدون گرفتن تسهیلات شروع شده و یک طرح بزرگ صنعتی است که بانک باید همراهی بیشتر داشته باشد.

وی تصریح کرد: طرح مهان کاغذ نیز با 44 میلیارد ریال در حال پیگیری است.

گفتنی است در شهرستان تویسرکان 350 شرکت تعاونی به ثبت رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار