آزادیخواه با بیان اینکه راه‌اندازی مرگز آنژیوگرافی با توجه به موقعیت شهرستان و مراجعات بیماران متعدد قلبی از شهرستان‌‌های اطراف قطعا در ارتقاء جایگاه این شهر حائز اهمیت است گفت: خوشبختانه نظر وزیر بهداشت در این خصوص مثبت بوده و به زودی شاهد عملیات اجرایی این مرکز در ملایر هستیم .
کد خبر: ۴۹۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 11 September 2017
نماینده مردم‌ ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی در ملایر، از خواسته‌های مهم مردم از وزارت بهداشت و درمان است، گفت: این خواسته مردم ملایر نیز در حال پیگیری و محقق شدن است.

به گزارش تسنیم حجت الاسلام احد آزادیخواه درمراسم افتتاح دومین دستگاه آکو کاردیوگرافی بیمارستان امام‌حسین(ع) با اشاره به اینکه ملایر از اجرای طرح تحول سلامت بهره‌ای نبرده بود اظهار داشت: با سفر وزیر بهداشت و‌ درمان در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان این شهر ایجاد شده است .

وی با تاکید به اینکه سفر وزیر بهداشت و‌ درمان برکات زیادی برای شهرستان داشته است، گفت: 80 درصد وعده‌های وزیر، قبل از سفر به  شهرستان محقق شد و بیش از 33 میلیارد تومان اعتبار و تجهیزات به بیمارستا‌‌نها و‌ مراکز بهداشتی و درمانی ملایر اختصاص یافت.

نماینده‌ مردم ملایر با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی و دانشکده پیراپزشکی از جمله درخواست های مهم مردم‌ ملایر از وزیر بهداشت و‌ درمان به شهرستان بوده است، گفت: این خواسته مردم ملایر نیز در حال پیگیری و محقق شدن است.

آزادیخواه با بیان اینکه راه‌اندازی مرگز آنژیوگرافی با توجه به موقعیت شهرستان و مراجعات بیماران متعدد قلبی از شهرستان‌‌های اطراف قطعا در ارتقاء جایگاه این شهر حائز اهمیت است گفت: خوشبختانه نظر وزیر بهداشت در این خصوص مثبت بوده و به زودی شاهد عملیات اجرایی این مرکز در ملایر هستیم .

دیگر نماینده مردم ملایر نیز با اشاره به اینکه جانمایی ایجاد مرکز آنژیوگرافی شهرستان مورد تایید بازرسان قرار گرفته و به زودی عملیات اجرایی این مرکز آغاز می‌شود گفت: اگر پیگیری و‌ حمایت خیران سلامت و مسئولان حوزه بهداشت و درمان ملایر و فرماندار این شهر نبود امروز این توفیقات بزرگ در حوزه درمان ملایر ایجاد نمی‌‌شد.

محمد کاظمی افزود: وحدت و همدلی مجموعه مسئولان ملایر و ‌حمایت خیران سلامت موجب شد تا بتوانیم طی دو سال اخیر در حوزه بهداشت و درمان این شهر بسیار موفق عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ملایر یکی از شاخص‌ترین شهر‌های کشور در حوزه سلامت است، گفت : ما به وجود این خیران در این شهر افتخار می‌کنیم و امیدواریم حمایت آنها همچنان در حوزه بهداشت و ‌درمان و سایر حوزه‌ها ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن دستورات وزیر بهداشت و درمان حاصل پیگیری‌‌های مستمر مسئولان شبکه بهداشت و درمان ملایر است، تصریح کرد: امیدواریم بزودی شاهد راه‌اندازی و پذیرش دانشجو در دانشکده پیراپزشکی باشیم و در آینده بتوانیم موافقت آن را برای ایجاد دانشکده پزشکی بگیریم.

وی اختصاص 33 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت روستایی ملایر را از دیگر اقدامات عمده دولت در راستای طرح تحول نظام سلامت برشمرد و افزود: طرح تحول نظام سلامت برند دولت یازدهم است که چرخه خوبی در این حوزه در حال تکمیل است.

نماینده مردم ملایر نصب و راه اندازی دستگاه اکو کاردیوگرافی را نتیجه دیدار و سفر وزیر بهداشت به ملایر عنوان‌کرد و گفت: مبلغ هزینه شده برای این دستگاه 140 میلیون تومان بوده که 80 درصد اعتبارات آن از محل طرح تحول نظام سلامت و 20 درصد توسط خیر ملایری حشمت الله حسنوند تامین شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار