سرپرست پلیس راهور نهاوند بیان کرد: در چهار ماهه نخست امسال هزار و 223 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است و هزار و 706 فقره اعمال قانون در مورد عدم استفاده از کلاه ایمنی انجام گرفته است و در این رابطه نیز سه جلسه توجیهی و آموزشی برای رانندگان متخلف برگزار کرده‌ایم.
کد خبر: ۴۹۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 11 September 2017
سرپرست پلیس راهور نهاوند گفت: سرویس مدرسه باید تنها چهار دانش آموز شامل یک نفر سرنشین جلو و سه سرنشین عقب داشته باشد و پلیس راهنمایی و رانندگی با اضافه سرنشین در سرویس مدارس برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش تسنیم؛ سرگرد علی‌کوثر شیراوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح برچسب سرویس مدارس با هماهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان از اول مهر ماه اجرا می‌شود و با رانندگان سرویس مدارسی که برچسب ندارند طبق قانون برخورد می‌شود.

وی باتاکیدبراین‌که نصب برچسب سرویس مدرسه اصلی‌ترین الزام درساماندهی سرویس‌های مدارس است، تصریح کرد: برگه معاینه فنی معتبر، بیمه نامه شخص ثالث، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی صلاحیت رانندگان از دیگر الزامات برای رانندگان سرویس مدرسه است.

شیراوند با اشاره به ساماندهی موتورسیکلت سواران به دلیل تردد دانش آموزان در پیاده راه‌ها، افزود: راهنمایی و رانندگی با چهار تخلف اصلی موتورسیکلت سواران اعم از عبور از پیاده روها، عبور از معابر ممنوعه، عبور از چراغ قرمز و عدم استفاده از کلاه ایمنی قاطعانه برخورد می‌کند.

وی عنوان کرد :قطعا نظارت بر فعالیت‌های سرویس مدارس، نظارت میدانی است به‌طوری که از طریق گشت‌های کنترل سازمان تاکسیرانی و عوامل راهور در سطح شهر بر مجهز بودن تمامی سرویس‌ها به برچسب‌های معتبر سال نظارت می‌شود.

سرپرست پلیس راهور نهاوند بیان کرد: در چهار ماهه نخست امسال هزار و 223 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است  و هزار و 706  فقره اعمال قانون در مورد عدم استفاده از کلاه ایمنی انجام گرفته است و در این رابطه نیز سه جلسه توجیهی و آموزشی برای رانندگان متخلف برگزار کرده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار