نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید ورودی‌های شهر همدان پیشنهاد‌ات و طرح‌هایی در نظر داشته باشیم، تصریح کرد: باید بدانیم که در جاده ملایر چه اقدامات اقتصادی رونق داشته و انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۹۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 08 September 2017
نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جاده تهران- همدان یکی از بدترین و نامناسب‌ ترین جاده هاست، گفت: با گذر از اتوبان تهران و ورود به جاده همدان متوجه می شوید این مسیر در شأن یک شهر تاریخی نیست.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم آغاز عملیات اجرایی اصلاح و بازسازی ورودی شهر همدان از سمت جاده ملایر اظهار کرد: باید برای کلان‌شهر همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران الزاماتی در نظر گرفته شود چرا که محور اصلی در اجرای طرح‌ها شهر همدان است.

وی با بیان اینکه باید به سمت تأمین اعتبار برای بهسازی سه ورودی شهر همدان حرکت کنیم، عنوان کرد: عملیات عریض سازی و تأمین روشنایی جاده سد همدان باید انجام شود تا ورودی‌های کلانشهر همدان زیبا و در شان این شهر باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید ورودی‌های شهر همدان پیشنهاد‌ات و طرح‌هایی در نظر داشته باشیم، تصریح کرد: باید بدانیم که در جاده ملایر چه اقدامات اقتصادی رونق داشته و انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ٢٢ طرح ملی همدان که متوقف و یا حذف شده بودند در حال دریافت ردیف ملی هستند، بیان کرد: ٢ پتروشیمی، موزه هنرهای معاصر، موزه قدیمی غرب کشور و پردیس سینمایی از جمله این طرح‌ها هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مراحل کلانشهر شدن همدان تأمین امتیاز آب، برق و گاز ٢ هزار خانوار در سطح استان است، اظهار کرد: در هر کجای شهر همدان باید این امتیازها وجود داشته باشد تا مردم به علت این مشکلات به نمایندگان و دیگر مسئولان مراجعه نکنند.

حاجی بابایی با تأکید بر اینکه برای اجرای طرح‌های ملی در استان همدان هیچ مدیری وجود ندارد که مانع اجرای طرحی شود، تصریح کرد: هم‌افزایی، هماهنگی و وحدت مطلوبی برای اجرای طرح‌ها در بین مدیران و مسئولان استانی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز سرعت اجرای طرح‌ها در استان همدان بسیار بالا است، تأکید کرد: برای اجرای پروژه‌های همدان در سطح ملی و استانی هیچ مانعی وجود ندارد.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با بیان اینکه بازسازی بیمارستان اکباتان پروژه بسیار بزرگی است، اضافه کرد: این بیمارستان نیازمند ٢۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تجهیز است.

وی با تأکید بر اینکه احداث و تجهیز پردیس سینمایی همدان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، بیان کرد: تکمیل این پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه مدتی در حق همدان ظلم شد، گفت: اجرای کنارگذر شرقی و غربی همدان در سال ٨٧ مصوب شده بود اما با کم‌توجهی و یا عدم تخصیص بودجه اقدامی انجام نشده که امروزه اجرای این کنارگذرها باقدرت پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار