عضو شورای شهر همدان درباره اعلام گزینه جدید برای شهرداری همدان نیز گفت: اگر فردی استفاده شود که یک سر و گردن از گزینه‌های فعلی بالاتر باشد منافع شهر ایجاب می‌کند این فرد انتخاب شود ولی نباید روند طولانی شود.
کد خبر: ۴۹۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 08 September 2017
عضو شورای شهر همدان از ایجاد شائبه معامله در انتخاب شهردار همدان خبر داد و گفت: انتخاب شهردار همدان سیاسی شده است.

به گزارش تسنیم؛ نرگس نوراله زاده اظهار داشت: برداشت بنده از روند انتخاب شهردار همدان این است که برخی دوستان فکر می‌کنند شهردار یا فضای شهرداری فضای سیاسی است در صورتی که اصلا و ابدا شهرداری نباید وارد فضای سیاسی شود چون شهرداری شرح وظایف مشخصی دارد.

عضو شورای شهر همدان افزود: سیاسی کاری جایی در شهرداری همدان ندارد ولی متاسفانه نگاه‌ها برای انتخاب شهردار سیاسی است و این مباحث به منافع مردم لطمه می‌زند، در صورتی که قسم خورده‌ایم اقدامات و تصمیمات به گونه‌ای باشد که به منافع مردم آسیب نزند.

نوراله‌زاده تصریح کرد: متاسفانه پیش‌بینی می‌شود که این اتفاق این چنین نمی‌افتد و بحث هایی که شکل گرفته این چنین است که به سمت سیاسی بودن برود. این ترس و واهمه وجود دارد که نگاه سیاسی به شهرداری همدان حاکم شود.

عضو شورای شهر همدان درباره اعلام گزینه جدید برای شهرداری همدان نیز گفت: اگر فردی استفاده شود که یک سر و گردن از گزینه‌های فعلی بالاتر باشد منافع شهر ایجاب می‌کند این فرد انتخاب شود ولی نباید روند طولانی شود.

وی با اشاره به اینکه ما دنبال شهرداران قوی برای همدان بودیم ولی متاسفانه رای نیاوردند، اظهار داشت: خیلی از کسانی که در لیست بودند و بررسی اجمالی داشتیم افراد قوی بودند ولی مورد استقبال قرار نگرفتند.

نوراله زاده با اشاره به اینکه شهرداری فضایی است که کسی که شهردار می‌شود باید 18 ساعت وقت بگذارد، افزود: واقعا کسی که بازنشسته است از نظر سنی توان کار را ندارد نه اینکه فرد ضعیفی هستند.

وی با اعلام اینکه نگاه بنده سیاسی نبود ولی ترس این وجود دارد که نگاه‌های سیاسی حاکم شود، بیان کرد: از قبل رای‌گیری شده بود که افراد بازنشسته در لیست گزینه‌های شهرداری قرار نگیرند چراکه قانون مصوب سال 84 بر این موضوع تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه شائبه این موضوع که این اتفاقات براساس مسائل سیاسی رخ می‌دهد وجود دارد، عنوان کرد: قرار بر این بود که فرد بازنشسته در شهرداری همدان به کار گرفته نشود ولی آوردن نام فرد بازنشسته در بین گزینه‌های شهرداری شائبه‌هایی ایجاد می‌شود که نمی‌توان منکر آن شد ولی بنده این موضوع را تایید نمی‌کنم ولی شائبه درستی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار