فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت اسدآباد خبر داد: بنابر اینکه بیشترین تعداد شهدای عملیات مناطق قراویز مربوط به اسدآباد بوده، یادواره شهدای قراویز امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 07 September 2017
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت اسدآباد خبر داد: بنابر اینکه بیشترین تعداد شهدای عملیات مناطق قراویز مربوط به اسدآباد بوده، یادواره شهدای قراویز امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ سرهنگ حسن مرادی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت اسدآبادبیان کرد: این یادواره هر ساله در استان برگزار می‌شود که امسال بنابر اینکه بیشترین تعداد شهدای عملیات مناطق قراویز مربوط به اسدآباد بوده، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده برای نخستین‌بار یادواره به میزبانی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری یادواره شهدای قراویز را پنج‌شنبه ۱۶ شهریور ساعت ۱۷ در مکان مسجد جامع شهر اسدآباد اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در این یادواره بیش از ١٠٠٠ نفر از مردم شهرستان به اتفاق خانواده معظم شهدا و جانبازان شرکت و حضور داشته باشند.

مرادی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده سخنران این یادواره یکی از فرماندهان و سرداران عملیات قراویز و مداح مراسم میثم احمدی‌پور درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۵ یادواره شهدا در شهرستان اسدآباد برگزار شده است، تصریح کرد: تا پایان امسال بیش از ٢٠ یادواره شهدا در شهرستان اسدآباد برگزار خواهد شد.

مرادی با اشاره به نقش یادواره شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: امر به معروف و رعایت حق‌الناس پیام شاخص عاشورا و دفاع مقدس است.

وی افزود: برگزاری محافل معنوی و یادواره‌های شهدا می‌تواند گام مهمی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی به نسل آینده کشور داشته باشد.

مرادی عنوان کرد: با حضور جوانان و نوجوانان در چنین مجالس و آشنایی آنان با شهدای شهر، تعلق و خاطر آنان نسبت به آرمان‌های شهدا ارتقاء یافته و به عنوان سدی فرهنگی و مهم می‌تواند در برهه حساس کنونی باشد.

گفتنی است؛ در ۱۱ شهریورماه سال ۶۰ تعداد ۶۲ شهید در عملیات منطقه قراویز به شهادت رسیدند که از این تعداد ۱۳ شهید مربوط به شهرستان اسدآباد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار