حاجی‌بابایی انقلاب را دفاع از عاشورا، امام حسین(ع) و کربلا دانست و گفت: این انقلاب برای به دست آوردن سمّت و مقام نیست، دفاع واقعی از عاشورا امروز است، رهبر معظم انقلاب این فرزند پاک قدرتمند و مظلوم که در برابر همه چیز می‌ایستد و مدیریت می‌کند، به لطف خدا انقلاب را پرقدرت جلو می‌برد.
کد خبر: ۴۹۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 07 September 2017
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انقلاب ما برای حاکمیت اهل‌بیت(ع) است، هر چه جلوتر می‌رویم این انقلاب به خدا و اهل‌بیت نزدیک‌تر و کار نیز سخت‌تر می‌شود اما همین سختی‌ها نشان‌دهنده رشد بیشتر و قدم‌های بلند به سمت عاشورا و کربلا است.

به گزارش ایکنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه، ۱۵ شهریور ماه در همایش خادمان دین در استان همدان، اظهار کرد: پایه و اساس انقلاب اسلامی عاشورا، دفاع از ولایت و احکام نورانی قرآن بوده و ادعای ما حرکت به سمت حکومت اسلامی و احکام نورانی اسلام است.

وی با بیان اینکه بینش و معرفت با دهه‌های گذشته توفیر دارد، عنوان کرد: اتفاقات بسیار پیچیده و فراوانی در طول چهار دهه گذشته رخ داده که زوایای پنهانی روشن شده است؛ به طوری که امروز بینش ما همانند ٤٠ سال قبل نیست و عمق شناخت ما نسبت به مسائل دینی و اهل‌بیت(ع) بسیار عمیق و با عشق و علاقه است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه مدام در معرض آزمایش الهی هستیم، افزود: یکی از اصول لایتغیر در آیات و احادیث آزمایش است به طوریکه این انقلاب نیز برای آزمایش از مقامات بالا تا عامه بدون تبعیض آمده و در طول چهار دهه گذشته همه ملت در برابر آزمایش‌های بزرگ قرار گرفتند و عیارها مشخص شده، در صدر اسلام نیز اینگونه بوده است.

وی با اشاره به واقعه غدیرخم و عناد و عتاب عده‌ای از مردمان زمان پیامبر(ص) نسبت به امر الهی ابراز کرد: یک تحلیل دقیق از مردم آن روز و اطرافیان پیامبر (ص) نشان می‌دهد این جمعیت که دنبال پیامبر آمده‌ و همراه ایشان بودند، وقتی یک موضوع مهمی از جانب خدا به آنها ابلاغ می‌شود، به علت اهمیت موضوع در مقابل پیامبر و خدا می‌ایستند.

وی ادامه داد: پیامبر(ص)حکومتی را با همراهی افراد گوناگونی اداره می‌کردند و زمانی‌که این موضوع تحلیل می‌شود می‌بینیم پیامبر شفاف و روشن امام بعد از خود را معرفی کرده و همه چیز خود را به او گره می‌زند.

حاجی‌بابایی با بیان شباهت‌های بین انقلاب اسلامی و مشقت‌های پیامبر در صدر اسلام گفت: امام (ره) در انقلاب پیامبر نبود اما رهبر ما یکی از فرزندان حضرت علی(ع) بوده و ملت ما ١٤٠٠ سال از صدر اسلام دور و نسل به نسل مطالب به آنها رسیده است با این حال سختی‌های فراوانی همچون انواع و اقسام ترورها و کودتاهایی که تا همین امروز هم انجام شد را در این چهار دهه متحمل شده، دقیقا روزی که پیامبر قصد معرفی علی(ع) را داشت عده‌ای بسیار نگران بودند، همانطور که عده‌ای نیز مقابل انقلاب ما ایستادند.


جنگ امروز ما در عراق و سوریه ادامه قیام عاشورا است

وی با تأکید بر اینکه جنگ امروز ما در عراق و سوریه ادامه قیام عاشورا است، بیان کرد: درست همانند صدر اسلام از عراق تا شام صحنه درگیری است، اگر آن روز امام حسین(ع) با یاران معدود انگشت شمارش ایستاد، امروز به اندازه آن روز افراد کمی در کنار ما مانده و ایستاده‌اند و می‌بینیم امروز تا رزمندگان ما قصد پیش‌روی دارند آمریکا و اسرائیل حمله می‌کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه عده‌ای در طول عمر انقلاب لغزیده‌اند، گفت: انقلاب ما طی ۴۰ سال گذشته حرکت کرده و عده‌ای زمین خوردند، در انقلاب نباید به دنبال این بود که هیچ کس لغزش نداشته باشد، بودند افرادی که ٣٠ سال انقلابی بوده و به محض شنیدن بوی پول و قدرت از خود بیخود شدند.

وی مردم را از حامیان اصلی نظام که در هر شرایط با انقلاب بوده‌اند، دانست و گفت: مردم در تمام سختی‌ها کنار این نظام ایستاده، مقابله کرده و دست به دست هم دادند تا این انقلاب پا برجا مانده است.

وی با بیان شرایط سختی که انقلاب در آن به سر می‌برد، اظهار کرد: انقلاب در حرکت سنگینی به سر می‌برد، کسی بخواهد علیه نظام در داخل و  خارج بایستد تمام دنیا به او امکانات داده و حمایتش می‌کنند، در صدر اسلام نیز اینگونه بوده است اما همین انقلاب انسان‌هایی چون شهید حججی تربیت می‌کند به طوری که عظیمت شهید حججی دنیا را متحول می‌کند.

وی افزود: نظام و انقلاب ما چنین افرادی را تربیت کرده بنابراین اگر روزی بخواهد به این کشور تجاوز شود، میلیون‌ها شهید حججی سر می‌دهند، درست است شهید می‌دهیم اما انقلاب ما امثال حسن نصرالله، شیخ نمر، شیخ زکزاکی و عاشقان اهل‌بیت(رع) را تربیت کرده است و کلی جوان صف کشیده‌ تا اجازه داده شود برای دفاع به سوریه و عراق بروند.

حاجی‌بابایی ادامه داد: در تمام سرزمین‌هایی که اهل‌بیت(ع) را آزار دادند، قدم به قدم آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی را با هم شکست می‌دهیم به این علت که برای ما مانع ایجاد می‌کنند.

ارتباط کنونی جهان با ایران مرهون خون شهدا است

وی اینکه جهان خواهان ارتباط با ایران است را مرهون خون شهدا دانست و بیان کرد: عربستان قصد برقراری ارتباط با ایران را دارد اما این ارتباط با رگ بریده شهید حججی به دست آمده نه دیپلماسی چرا که هزاران حاجی ما در منا شهید شد اما همچنان عربستان برای ما کری می‌خواند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ای برای حکومت اهل‌بیت(ع) است، تأکید کرد: انقلاب ما برای حاکمیت اهل‌بیت(ع) است، هر چه جلوتر می‌رویم این انقلاب به خدا و اهل‌بیت نزدیک‌تر و کار نیز سخت‌تر می‌شود اما همین سختی‌ها نشان‌دهنده رشد بیشتر و قدم‌های بلند به سمت عاشورا و کربلا است در حالیکه خار در چشم، استخوان در گلو و شمشیر به دست داریم.

حاجی‌بابایی انقلاب را دفاع از عاشورا، امام حسین(ع) و کربلا دانست و گفت: این انقلاب برای به دست آوردن سمّت و مقام نیست، دفاع واقعی از عاشورا امروز است، رهبر معظم انقلاب این فرزند پاک قدرتمند و مظلوم که در برابر همه چیز می‌ایستد و مدیریت می‌کند، به لطف خدا انقلاب را پرقدرت جلو می‌برد.

وی خون شهدا به ویژه شهید حججی را افتخاری برای انقلاب دانست و عنوان کرد: خون شهید حججی تمام سیاهی‌ها و کبودی‌ها را شُست و بیانگر دست رد زدن به تمام تعلقات دنیوی و رسیدن به چیزی قشنگ‌تر است، این نظام با خون سرخ شهدا بالا رفته و انقلاب ما ادامه دارد تا به دست صاحبش برسد اما در طی مسیر مثل برگ درخت آدم‌ها ریزش و رویش دارند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت با بیان اینکه باید بی‌تعارف و صریح با دشمنان نظام و انقلاب برخورد کرد، یادآور شد: هرکسی که نظام را طعمه می‌داند، در این ماه محرم کیسه بکشید و با کسی تعارف نکنید باید به جای منکِر منکَر را زد.

وی با بیان اینکه مواردی را که ضعیف عمل کرده‌ایم را نباید به اسلام منتسب دانست، افزود: امروز تمام دنیا در برابر عاشورا قد خم کرده و آنجا که ضعیف شده و سیلی می‌خوریم به خاطر اسلام نیست بلکه به ما ربط پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار