نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید تحولات مناسبی در مورد ورودی‌های شهر همدان انجام شود تصریح کرد: ورودی همدان باید درخور شأن این شهر تاریخی و گردشگری باشد.
کد خبر: ۴۹۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 07 September 2017
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی قول تأمین یک فروند هواپیمای مسافربری را به فرودگاه همدان داده است گفت: اصلاح و بازسازی ورودی شهر همدان از سمت جاده ملایر با ۳ میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم از همدان، امیر خجسته در مراسم آغاز عملیات اجرایی اصلاح و بازسازی ورودی شهر همدان از سمت جاده ملایر اظهار داشت: ورودی‌های همدان به عنوان شهر تاریخ، تمدن و گردشگری باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در راستای بازسازی ورودی‌های شهر همدان انجام شده اما کافی نبوده است، افزود: در جاده‌های تهران کرمانشاه به همدان اقدامات خوبی انجام شده است ولی در مورد جاده همدان-ملایر هیچ‌گونه اقدامی تا به امروز انجام نشده است.

خجسته با بیان اینکه از میدان امام حسن(ع) تا جاده سد تصادفات زیادی رخ داده است، عنوان کرد: حق مردم جاده ملایر، استان و شهرستان همدان این نبوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید تحولات مناسبی در مورد ورودی‌های شهر همدان انجام شود تصریح کرد: ورودی همدان باید درخور شأن این شهر تاریخی و گردشگری باشد.

خجسته با اشاره به اینکه عزم راسخی برای شروع عملیات اجرایی اصلاح و بازسازی ورودی شهر همدان از سمت جاده ملایر وجود دارد، بیان کرد: شروع این عملیات را در این ایام مبارک به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه استاندار برای اجرای طرح اصلاح و بازسازی ورودی شهر همدان از سمت جاده ملایر یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌اند، گفت: شهرستان همدان نیز برای این طرح 250 میلیون تومان اعتبار، 250 میلیون تومان نیز در مجمع نمایندگان و یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیز از سوی شهرداری برای این طرح اختصاص یافته است که اجرای اصلاح و بازسازی ورودی شهر همدان از سمت جاده ملایر با 3 میلیارد تومان اعتبار اولیه شروع می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجوز دریافت 5 هزار تن قیر رایگان از وزیر راه و شهرسازی دریافت شده است، اظهار داشت: هزینه این میزان قیر 8 میلیارد تومان است که از این میزان یک هزار و 800 تن تخصیص یافته است.

خجسته با اشاره به اینکه برای دوربرگردان شهید مفتح مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان برای اجرای زیرگذر یا روگذری در آن مکان 500 میلیون باکس خریداری کرده است، گفت: با اجرای زیرگذر یا روگذری در این نقطه حادثه‌خیز، مشکلات این دوربرگردان برطرف شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه کنار گذر غربی از سوی استاندار و نمایندگان پیگیری متعددی شده است، تصریح کرد: تا پایان سال با اجرای این گذر غربی بار ترافیکی آن مکان برداشته می‌شود که در سطح ملی پیگیری‌های خوبی برای اجرای این طرح انجام شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر فعال شدن فرودگاه همدان، بیان کرد: در جلسه‌ای بنا شده که بعد از اتمام زمان حج و بازگشت حجاج فرودگاه همدان فعال شود و وزیر راه و شهرسازی نیز تخصیص یک فروند هواپیمای مسافربری به فرودگاه همدان را وعده داده است.

خجسته اظهار داشت: همدلی و هماهنگی باعث می‌شود که افق روشن و آینده خوبی در انتظار استان همدان برای پیشرفت‌های روزافزون این شهر باشد.

وی با اشاره به اینکه تا به حال هیچ طرحی در جاده ملایر پیش‌بینی نشده است، بیان کرد: در آینده برای طرح‌ها باید توجه ویژه‌ای به جاده ملایر و کرمانشاه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار