مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در چند ماه اخیر جلسات متعددی با فرمانداری بهار، معاون عمرانی استاندار، شهرداری و نظام مهندسی داشتیم و اطمینان خاطر دادیم که شرکت گاز توانایی تأمین گاز کارگاه‌های شما را دارد و زین پس نیز به شما سوخت مایع تحویل نخواهد داد.
کد خبر: ۴۸۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 05 September 2017
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: شرکت گاز همدان آمادگی تأمين گاز تمام واحدهای سفال را دارد.

به گزارش فارس، محمدمهدی مهدوی در خصوص گازرسانی به کارگاه‌های تولید سفال در شهر جهانی لالجین اظهار کرد: 350 واحد سفال سنتی در لالجین وجود دارد که از سال‌های قبل مصرف‌کننده گاز نبودند، با وجود اینکه در کنار شبکه گاز قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این کارگاه‌ها سنتی بوده و در شهرک صنعتی سفال مستقر نشده‌اند، نه میراث فرهنگی، نه شرکت شهرک‌های صنعتی و نه صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت به این کارگاه‌ها را نمی‌دادند و آنها همچنان سوخت نفت دریافت می‌کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: سال 95 جلسه‌ای که در همدان با حضور برخی مدیران کشوری داشتیم، وقتی متوجه شدند، طی هفت ماه 800 هزار لیتر نفت سفید به این واحدهای سفال داده شده است، بسیار تعجب کردند.

وی با بیان اینکه مدیران حاضر در آن جلسه بیان کردند، وقتی این واحدها قابلیت تأمین گاز دارد، چرا به آنها نفت می‌دهید، ادامه داد: باید این واحدها که در کنار شبکه‌های گاز قرار دارند از گاز استفاده کنند، هرچند دستگاه‌های مرتبط مجوز استفاده از گاز را به این واحدها نداده و معتقد بودند باید این واحدهای سنتی نیز در شهرک صنعتی مستقر شوند.

مهدوی یادآور شد: پس از جهانی شدن شهر لالجین گفتند این واحدها همچنان می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند، که میراث فرهنگی نیز برای گازرسانی به این واحدها موافقت کرد.

وی اضافه کرد: در چند ماه اخیر جلسات متعددی با فرمانداری بهار، معاون عمرانی استاندار، شهرداری و نظام مهندسی داشتیم و اطمینان خاطر دادیم که شرکت گاز توانایی تأمین گاز کارگاه‌های شما را دارد و زین پس نیز به شما سوخت مایع تحویل نخواهد داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در ماه‌های اخیر حدود 50 واحد سفال در سطح شهر لالجین گازدار شده‌اند، گفت: برخی از این واحدها به حدی سنتی و خطرناک هستند که نظام مهندسی اجازه لوله‌کشی داخلی گاز را نمی‌دهد که ما نیز بنا داریم سوخت مایع ندهیم زیرا شرکت گاز علاقمند به گازدار شدن همه این واحدهاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار