روزبه سلطانی در گفتگو با تابناک:
فعال عرصه اقتصاد مقاومتي گفت:فعاليت در عرصه اقتصاد مقاومتي نيازمند تلاش مضاعف است که با احداث گلخانه‌اي 3 هزارمتري براي 8 نفر توانستم اشتغالزايي کنم.
کد خبر: ۴۸۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 01 September 2017
روزبه سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: كاشت هاي گلخانه اي امروزه با توجه به ضرورت صرفه جويي در مصرف آب،داشتن محصولات خارج از فصل جهت تنظيم بازار ،ايجاد اشتغال و توليد محصول با كيفيت از اهميت قابل توجه اي برخوردار مي باشند.

وی خاطرنشان کرد: با همراهي خانواده اقدام به راه اندازي يك واحد گلخانه در روستاي تپه كوئيك شهرستان روانسر به مساحت سه هزار متر مربع با استفاده از تسهيلات اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي  واحد فوق را مجددا فعال نمودیم.

سلطاني تصریح کرد:كار و تلاش، تخصص همراه با امكانات مناسب را از راه هاي موفقيت ما است که با توجه به اينكه در كشت هاي گلخانه اي خارج از فصل محصول توليد مي گردد بنابراين از بازار فروش مناسبي برخوردار است.

فعال عرصه اقتصاد مقاومتي اظهار داشت: ميزان سود دهي در اين كار را مناسب است و با ايجاد فرصت شغلي می توان اشتغالزایی مناسبی ایجاد کرد.

وي همچنين از موانع و مشكلات كار هم گفت: كه در سال گذشته به علت برودت هوا و قطعي چند ساعته برق و عدم وصل به موقع مجدد آن تمام محصولش دچار سرما زدگي شده و همه ي آن از بين رفت و همچنين از بالا بودن سود تسهيلات و عدم حمايت و توجه به چنين واحدهاي توليدي نيز ابراز نگراني كرد

سلطاني در پايان راه حل مشكلات فوق را در ايجاد امكانات برق اضطراري، بيمه كردن گلخانه و حمايت از واحدهاي توليدي با پرداخت وام با سود كم توسط نهادهاي مسئول در بخش توليد دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار