شهردار نهاوند از اجراي عمليات زير سازي و فنس كشي سايت زباله خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری مجموعه مديريت شهري نهاوند، محل دفن پسماند شهر نهاوند در حال زيرسازي، فنس کشی و محصور شدن مي باشد.
کد خبر: ۴۸۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 27 August 2017
شهردار نهاوند از اجراي عمليات زير سازي و فنس كشي سايت زباله خبر داد و  گفت: با تلاش و پیگیری مجموعه مديريت شهري نهاوند، محل دفن پسماند شهر نهاوند در حال زيرسازي،  فنس کشی و محصور شدن مي باشد.

به گزارش، تابناک همدان اميررضا يوسفيان تصريح کرد: از جمله اهداف فنس کشی محدوده مورد نظر جلوگیری از ورود افراد متفرقه، پراکنده شدن زباله به اطراف و انتشار آلودگی می باشد.

يوسفيان افزود: لزوم رعایت مسایل زیست محیطی و عواقب ناشی از آن و همچنین دفن بهداشتی زباله ها بصورتیکه از نارضایتی اهالی روستاهای اطراف و... جلوگیری نماییم، از ديگر اهداف اصلی این طرح مي باشد.

يوسفيان با اشاره به فرهنگ سازی در زمینه ی تفکیک پسماند ها گفت: اولین قدم در مدیریت زباله ها، کم کردن دورریز زباله، استفاده درست از مواد و کالاها و آموزش راه های استفاده مجدد از کالاها و تفکیک زباله ها می باشد.

اجرای عملیات زیر سازی و فنس كشی سایت زباله نهاوند

وی در پایان با اشاره به تفکیک زباله ها درکیسه جداگانه مخصوص خاطر نشان کرد: برطرف نمودن مشکلات ناشی از افزایش میزان زباله و مدیریت آن، بدون همکاری مستمر شهروندان غیر ممکن است ویکی از مهمترین راهکارهای کاهش ویا برطرف نمودن این مشکلات در مرحله اول کاهش تولید زباله و در مرحله بعد تفکیک زباله از مبدا بصورت تر و خشک می باشد.

يوسفيان از اجراي عمليات بازيافت زباله از مبداء توسط شهروندان و با مشاركت بخش خصوصي در آينده خبر داد و گفت: شهر پایدار از توسعه پایدار شکل می گیرد و اگر بخواهیم به این سمت برویم، یکی از معیارهای آن، بحث مشارکت مردمی است.

وي با بيان اينكه اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا به عنوان یکی از اولویت های اصلی شهرداری است، خاطر نشان كرد: وقتی مشارکت شهروندان در اداره امور شهر بالا رود یعنی رضایتمندی بالا رفته و هزینه نگهداری شهر کاهش پیدا می کند.

شهردار نهاوند در پايان گفت:جمع آوری و ساماندهی این امر کاهش هزینه ها را در پي دارد و مي توان درآمدحاصله از جمع آوری زیاله های خشک به شهر باز گرداند وصرف مدیریت  امور شهر و شهروندان كرد.


اجرای عملیات زیر سازی و فنس كشی سایت زباله نهاوند








منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار