رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه ۲۶ نفر کاندید شهرداری کرمان بودند گفت: با رای‌گیری انجام شده در حال حاضر لیست هشت نفره در شورای پنجم برای انتخاب شهردار در حال بررسی است.
کد خبر: ۴۸۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 21 August 2017
علی‌اکبر مشرفی شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان اظهار داشت: تضارب آرا در شورای چهارم باعث شد همه اعضا در شورا نظرات خود را ارائه کنند و عامل موفقیت بود.

وی عملکرد چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اما کرمان با وسعت 13 هزار و 500 هکتار شهر بسیار بزرگی است و هر چه کار شود باز هم کم است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه در شهر کرمان بیش از 100 هزار نفر دانشگاهی وجود دارد که جلب نظرات آنها سخت است افزود: امکانات شورا و شهرداری نیز محدود است و با رکود اقتصادی حاکم بر کشور اقدامات خوبی در کرمان توسط شهرداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی در برنامه شورای چهارم بوده است با تقدیر از استاندار کرمان خاطرنشان کرد: بابایی شهردار کرمان فردی جوان و پرتلاش بود و کرمان در زمان شهردار بودن بابایی متحول شد و در مسیر توسعه قرار گرفت.

مشرفی با بیان اینکه ایجاد شرکت مترو در شورای چهارم به تصویب رسید و برای پیگیری آن به تهران رفتیم گفت: ایجاد مترو مصوبه دولت می‌خواد، آن زمان مورد تائید قرار نگرفت اما با پیگیریهای انجام شده، کار مطالعاتی آن در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد درآمد پایدار شهرداری کرمان، صرف هزینه‌های حقوق و دستمزد می‌شود افزود: 300 نفر در جهت چابک‌سازی شهرداری کرمان بازنشسته شد و نیروی جدید نیز به کار گرفته نشد که یکی از اقدامات خوب شهردار بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه در شورای پنجم حضور بابایی به‌عنوان شهردار مورد قبول واقع نشد تصریح کرد: بنده یک عضو شورای پنجم بوده و تابع تصمیم نظر جمع و سایر اعضا هستم.

وی با اشاره به اینکه 26 نفر کاندید شهرداری کرمان بودند که از این تعداد با رای‌گیری انجام شده 10 نفر انتخاب شدند گفت: متاسفانه بابایی شهردار فعلی رای نیاورد و چند نفر هم انصراف دادند و در حال حاضر لیست هشت نفره‌ای در شورا در حال بررسی و انتخاب شهردار است.

مشرفی اظهارداشت: اعتقاد دارم افراد جوان هستند که می‌توانند تحول‌آفرین شوند و برای سمت شهرداری هم باید از افراد جوان و پرانرژی استفاده شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار