فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه برای متهم پرونده تشکیل وبه مراجع قضایی معرفی شد، از توقیف ۱۰۰ راس دام قاچاق و غیر مجاز در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۴۷۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 16 August 2017
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۶۳۶ کیلوگرم کره خوراکی غیربهداشتی در اسداباد خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ اسماعیل جمشیدی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکدستگاه سواری پراید که در کار تهیه وتوزیع کره خوراکی غیربهداشتی و قلابی فعالیت داشت توسط پلیس شناسایی شد.

وی گفت: مظنون پس از جمع آوری قصدانتقال این بار غیر بهداشتی به شهر اسدآباد را داشت که با شناسایی خودرو توسط پلیس متوقف و در بازرسی از آن ۶۳۶کیلوگرم کره خوراکی غیربهداشتی و تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه برای متهم پرونده تشکیل وبه مراجع قضایی معرفی شد، از توقیف ۱۰۰ راس دام قاچاق و غیر مجاز در این شهرستان خبرداد.

جمشیدی اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان باهدف اجرای طرح های مربوطه با استقرار ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری درسطح محورهای مواصلاتی پرداختند.

وی افزود: در خلال اجرای طرح، ماموران به یکدستگاه کامیون بنز که در محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال حرکت بود مشکوک شدند و بلافاصله پس از هماهنگی بامراجع قضایی، آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو تعداد ۱۰۰ راس دام قاچاق و غیرمجاز فاقد هرگونه مدارک و مجوز حمل کشف شد.

سرهنگ جمشیدی گفت: با توجه به اینکه ارزش محموله احشام توقیفی افزون بر یک میلیاردریال برآوردشده برابر هماهنگی های قضایی انجام شده، متهم به همراه محموله مکشوفه، برای بررسی بیشتر به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد همچنین از کشف ۴ هزار و ۶۸۰ نخ سیگار قاچاق در نتیجه بازدید و سرکشی تلفیقی از صنوف بازار طی ۲ روز گذشته خبرداد.

اسماعیل جمشیدی گفت: در راستای استمرار اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین جلوگیری از ورود جنس خارجی به بازار عوامل پلیس آگاهی شهرستان به اتفاق نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صنعت و معدن و اصناف از تعدادی واحدهای صنفی شهر سرکشی و بازدید کردند.

وی افزود: در نتیجه این بازرسی تعداد ۴ هزار و ۶۸۰ نخ انواع سیگار خارجی و تعداد ۴ عدد باطری خودرو سواری خارجی کشف و یک نفر در این رابطه دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده بیش از ۵۰ میلیون ریال برآوردشده است، یادآورشد: ضمن تحویل اموال کشف شده به اداره صنعت و معدن، پرونده برای نامبرده تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار