سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین افزود: این اداره با بهره مندی از سه مبلغه و ۱۰ مبلغ در تعطیلات تابستانی در سطح شهرستان اقدامات فرهنگی متنوعی از جمله برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ و مسابقات فرهنگی، ـ هنری و ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۴۷۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 16 August 2017
سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان از فعالیت جهادگران قرآنی در روستاهای محروم و همزمان با تعطیلات تابستان خبر داد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی کاروند، سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی تویسرکان با توجه به سهمیه‌ای که از استان برای شهرستان تعیین شده است، حضور جهادگران قرآنی در پنج روستای محروم تویسرکان است.

وی افزود: دراین روستاها که به طور عمده خانه‌های قرآنی و یا مؤسساتی قرآنی دیگری وجود ندارد، مربیان آقا و خانم این اداره در تعطیلات تابستان حضور یافته و مباحثی با محوریت قرآن، احکام و پاسخگویی به شبهات مطرح می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین افزود: این اداره با بهره مندی از سه مبلغه و۱۰ مبلغ در تعطیلات تابستانی در سطح شهرستان اقدامات فرهنگی متنوعی از جمله برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ و مسابقات فرهنگی، ـ هنری و ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به فعالیت‌های اثربخش «حجت‌الاسلام علیرضا ایرانمنش» در روستاها به ویژه روستای نجفیه، از انتخاب او به عنوان مربی برتر تویسرکانی در زمینه قرآن و احکام آموزی خبر داد و عنوان کرد: نیکومنش با تلاش بسیار و روحیه جهادی بالا در راستای تحقق منویات رهبری و انتقال مفاهیم ارزشمند اسلامی و انقلابی در روستاها فعالیت‌های گسترده ای انجام داده و به ویژه در جذب نوجوانان و جوانان به سمت قرآن اثرگذار بوده است.

وی ادامه داد: درتابستان سال جاری پنج پایگاه فرهنگی و قرآنی با عنوان بوستان‌های معرفت و هسته‌های فرهنگی در مساجد ومراکز ومؤسسات قرآنی مزبان نوجوانان و جوانان علاقمندان به آموختن آموزه های دینی در تویسرکان هستند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار